Zou ik het oktober nummer van HWI magazine al ontvangen moeten hebben?

philpend

Senior Member
ik begrijp dat het laatste nummer sinds 14.10 in de winkel ligt. Tot op dit moment mijn abonnee exemplaar niet in de brievenbus mogen ontvangen. Kan ik er vanuit gaan dat er iets mis is gegaan en dat ik contact op moet nemen met de distributeur?

mauric

Senior Member
ik begrijp dat het laatste nummer sinds 14.10 in de winkel ligt. Tot op dit moment mijn abonnee exemplaar niet in de brievenbus mogen ontvangen. Kan ik er vanuit gaan dat er iets mis is gegaan en dat ik contact op moet nemen met de distributeur?
Yep! Gewoon even bellen!

philpend

Senior Member
Ook niet, maar dat is minder vreemd, die ontvang ik eigenlijk nooit. Morgen maar eens bellen i.p.v. mailen. Op mail heb ik nog nooit een reactie gehad van abonnementenland. Meteen maar eens kijken of ik de digitale versie alsnog kan regelen.

Het ging eigenlijk al mis vanaf de aanmelding voor het abonnement. Pas na actie van de HWI redactie lukte het abonnementenland om mij het magazine te gaan sturen. De eerste rekening die ik van hen kreeg was meteen de 'laatste aanmaning' en voorzien van alle bekende dreigementen. Al die rekeningen die je daaraan voorafgaand zou moeten krijgen zijn nooit in mijn brievenbus terecht gekomen.

Ik zou overigens prima kunnen leven met alleen maar een digitale editie.

Laatst bewerkt:

Forum m8

Senior Member
Ja, die had je al moeten hebben. Komt hier op vrijdagavond ofzo met de grote schep aan papierwerk door de brievenbus.

Gewoon bellen. Alhoewel... gewoon. Ik kan me van vroeger herinneren dat ze alleen op dinsdag van 13:00-14:00 bereikbaar waren of zoiets...

philpend

Senior Member
Dank je @Wouter Lobbestael , maar wellicht is dat niet nodig. Heb inmiddels al de eerste digitale uitgave op mijn beeldscherm staan en de belofte dat het laatste papieren nummer wordt nagezonden gekregen van een zeer vriendelijke dame aan de telefoon bij aboland. Inmiddels komen ook de achterstallige digitale nummers gestaag binnen op mijn e-mail.

Dit keer dus wel een goede ervaring met aboland, eerlijk is eerlijk.

Bovenaan