[YoutubeKanaal] CallOfDutyGamePlays

pcgame

Senior Member
sorry hoor maar waarom zou ik op jou willen abboneren? miljoenen mensen bieden dezelfde aldan niet betere content, denk aan commentary, facecam enzo.. als je nu nog mensen wilt trekken moet je echt met wat originelers komen;)

Mark

Forum Crew
Nou heb het ff een stukje gekeken. 2,35-2,50 hoe wist je dat daar mensen zaten?

Niet erg boeiend in ieder geval :p.

Eminem

Member
Ach ik blijf doorgaan, ik vind het leuk.

Met facecam en stem word het nog slechter :)

En de game was buggy dus ik kom soms mensen zien

Laatst bewerkt:

jesse nagel

Member
Dit "buggy" zijn van de game lijkt wel erg veel op Aimbot of Wallhack, sorry maar dit ziet er niet erg eerlijk uit.

PS. Als je niet hackt biedt ik mijn excuses aan, maar dit ziet er wel erg verdacht uit.

WillemG

Senior Member
Ook al is de gameplay "buggy" dan kan je beter niet op je eerste filmpje van je kanaal laten zien dat je random door een muur schiet en meteen met 5 kogels een kill maakt... Verder vind ik dat je iets te vaak dwars op muren afkijkt en daarna meteen een enemy tegen komt.Stel dat het geen hack is het niet handig om het te laten zien naar mijn mening....

WillemG

Senior Member
Tja leuke gameplay maar er zijn duizenden accounts met hetzelfde... Verder is MW3 niet echt een game waar iedereen nog gameplays van gaat kijken. Dus als je wat views wil lijkt mij het geen slim plan om MW3 gameplays te gaan maken. Mijn advies:
koop CoD Ghosts of Battlefield 4 of een andere nieuwe game en maak walktroughs,class setups.

Eminem

Member
Tja leuke gameplay maar er zijn duizenden accounts met hetzelfde... Verder is MW3 niet echt een game waar iedereen nog gameplays van gaat kijken. Dus als je wat views wil lijkt mij het geen slim plan om MW3 gameplays te gaan maken. Mijn advies:
koop CoD Ghosts of Battlefield 4 of een andere nieuwe game en maak walktroughs,class setups.
ik krijg ook van siterklaas en kerstman nieuwe spellen :p (cod ghost en bf4) en ik heb al ac4 en splinter cell blacklist (zaten bij mijn gtx760) liggen

TUNE4IT

Senior Member
Nu weet ik dat iedereen als een olifant loopt in COD. Maar zo duidelijk dat je ze door muren hoort? Kan natuurlijk gewoon toeval zijn maar toch.

(Die hitregistratie op het eind)

Bovenaan