1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

YouTube/Netflix Geluid en Beeld loopt niet in sync door nieuwe wifi adapter??!

Discussie in 'Digitale fotografie en video' gestart door Sliby, 19 jan 2019.

1. Sliby

Sliby Member

Sinds:
    30 sep 2017
    Hallo,
    Een tijdje geleden heb ik een nieuwe wifi adapter gekocht:
    Deze: ASUS Netwerkadapter
    En toen ik die ging gebruiken toen liep (Youtube / Netflix) het geluid en beeld niet meer in sync..
    Ik begon ook heel hard te laggen op Discord.. (Als ik ging praten dan hoorde ze me als een robot)
    En toen ik nog een netwerk kabel moest gebruiken was dat nog niet zo..
    Maar bij het gamen heb ik geen lag of wat dan ook..

Als ik mijn pagina refresh dan loopt het geluid en beeld wel in sync maar na een paar seconden niet meer.
    Op mijn oude laptop kan ik wel gewoon netflix/youtube kijken zonder enige problemen..

En ik gebruik als headset deze: Trust Koptelefoon

Speedtest: [​IMG]

Mijn PC Specs:

Operating System

Windows 10 Pro 64-bit
    CPU
    Intel Core i5 7400 @ 3.00GHz 32 °C
    Kaby Lake 14nm Technology
    RAM
    16,0GB Dual-Channel Unknown @ 1064MHz
    Motherboard
    ASUSTeK COMPUTER INC. STRIX H270F GAMING (LGA1151) 26 °C
    Graphics
    DELL E1909W (1440x900@60Hz)
    DELL E1909W (1440x900@60Hz)
    2047MB NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB (ASUStek Computer Inc) 34 °C
    Storage
    232GB Samsung SSD 850 EVO 250GB (SATA (SSD)) 34 °C
    298GB SAMSUNG HD321HJ (SATA ) 22 °C <--- Die hardeschijf is kapot
    Optical Drives

No optical disk drives detected
    Audio
    Realtek High Definition Audio

Ik hoop dat jullie misschien nog wat oplossingen hebben,
    Alvast bedankt voor het lezen :p

2. Sliby

Sliby Member

Sinds:
    30 sep 2017
  3. JWL92

JWL92 Senior Member

Sinds:
    9 jun 2017
    k vermoed videokaart (nvidia) of audio (realtek) drivers

4. Sliby

Sliby Member

Sinds:
    30 sep 2017
    Maar waarom doet men pc het wel gewoon goed als ik met een netwerk kabel youtube/netflix ga kijken??

5. wailingwimmy

wailingwimmy Senior Member

Sinds:
    15 feb 2010
    Omdat je drivers daar wel goed mee om kunnen gaan.
    Drivers zijn rare dingen in mijn ervaring en niet alles is zo maar uitteleggen.
    gewoon proberen die drivers eens opnieuw te instaleren, baad het niet dan schaad het ook niet.

6. JWL92

JWL92 Senior Member

Sinds:
    9 jun 2017
    Is dat nu ook nog steeds zo? Las alleen dat t zo was terwijl r ondertussen heel veel software bijgewerkt kan zijn, via bijv windows update, of zon leuk moederboard utility dingetje.
    Misschien was t toeval, maar ik had vd week gezeik met mn monitor na t openen van geforce expierence (dag voordat de driver update met freesync support kwam) haha.

Stomme vraag, Maar je bent zeker dat de connectie verder stabiel is? probeer bijv n wat langer durende download, of copy via t netwerk, en kijk of ie indipt/wegvalt? ook goed mogelijk dat je last heb van andere draadloze devices , die storing veroorzaken.

Je hebt al verschillende drivers geprobeerd voor de wifi adapter? t ene werkt beter als plug and play, t andere moet je echt specifiek dlen vd site vd fabrikant, of weer juist een andere driver gebruiken die gebasseerd is op de zelfde chipset(daar hebben killer-nics last van iirc).
    snelle google leverde me namelijk dit op,
    https://answers.microsoft.com/en-us...so-works/f77aa1cc-0d7f-4755-ab14-a0ceed3b30ba
    Dan zou je verwachten dat t ondertussen gefixt is, en k heb altijd mn twijfels bij softpedia dus zou niks zomaar dlen.
    Maar het kan je misschien een idee geven van wat je zoal kan proberen.

nog n revieuw vanuit de google results,
    https://www.amazon.com/gp/customer-...viewpnt?ie=UTF8&ASIN=B01I7QFR10#RXJZDSO7ZLB9K
    If you are just looking for a good wireless adapter to speed of file transfers and downloads, the USB-AC68 will suit you well; however if your intent is gaming or anything else that requires a rock solid connection, I can't recommend this because of its propensity to drop connection.

7. Crewz

Crewz Senior Member

Sinds:
    19 sep 2018
    Ik zou zoals anderen mensen al zeiden even kijken of je updates heb. Je browser, of windows update. verder even je drivers updaten.