You Have Been Kicked By Punkbuster bf4

Hennes

Senior Member
User systemen
Ik ben de zoveelste keer gekickt door punkbuster, ik heb sinds enkelen dagen een gloed nieuwe installatie gemaakt windows 10 en voorheen met de oude instal. precies het zelfde, dan zou je zeggen met een nieuwe installatie moet het verholpen zijn opdate punkbuster maar maak niks uit ik heb een pc met water koeling dus veel power ik heb Avira uitgeschakeld dus alles heeeel schoon en dan nog na een half uur een uurtje je
You Have Been Kicked By Punkbuster
nou ik weet het niet meer, wie kan me helpen of legt hetaan me moederbord? misschien hebben ze de pik op mijn naam :oops:

Flipking94

Senior Member
User systemen
Meestal geeft punkbuster in je battlelog een reactie als deze; punkbuster kicked player ××× for stated reason; ××× en bij de reason krijg je ofwel een code, ofwel een echte reden, zoals bvb cheating. Die code kan je op hun website dan ingeven om een verklaring te krijgen. Wellicht kan een mail naar ea ook wel verhelderend zijn.

Flipking94

Senior Member
User systemen
Nee, ik ben vrijwel zeker van niet. Als je door de server gekickt wordt, dan staat er; you have been kicked by admin for stated reason; ...
Meestal komt er dan als reden teabag of andere gein te staan ;).

Heb je al contact genomen met EA, of met Punkbuster zelf? Ik zou eerst dat doen, EA reageert doorgaans binnen de dag :).

Hennes

Senior Member
User systemen
EA stuurt je naar PB en dan krijg je na een dag of 4 antwoord in het Engels waar ik niet alte goed in ben antwoord van PB en die verwijst je weer naar allerlei updates die ik al had gedaan, maar over het werkelijke probleem zwijgen ze

Forum m8

Senior Member
User systemen
Lol, het is 2019 en nog steeds hetzelfde Punkbuster probleem als in 2005 met BF2...

Inderdaad; die kleine file downloaden van Punkbuster en iedere keer met gezeur dat ding runnen.

Hennes

Senior Member
User systemen
laat bericht, om de een of andere reden heb ik op het moment geen last meer gehad, had ook nog een bericht naar punkbuster in Amerika gestuurd waar ik nog niks van heb gehoord en dat zal wel nooit komen ook denk ik.

Bovenaan