XS Max gevraagd

joz

Senior Member
User systemen
Laten we ff een beetje medeleven tonen voor de ts. Dit soort reacties zijn alleen maar lullig, verplaats je is in zijn schoenen en denk na hoe leuk je het dan vindt.

Als we lullig gaan doen kan ik ook ff de taal nazi uit gaan hangen. "genaaid"!

Natuurlijk vind ik het erg voor Manyuken ik heb de beste man hoog staan.
Zijn actie voor Denzel betuigt van een groot medemenselijkheid gevoel wat hem siert.

Maar alle mooie aanbiedingen op marktplaats zijn te mooi om waar te zijn en zijn dat dan ook meestal niet.

Er had dus bij zijn een belletje moeten rinkelen en ik denk dat hij dat wel heeft ingezien maar de gok heeft genomen en helaas verloren.

Manyuken

Senior Member
User systemen
Natuurlijk vind ik het erg voor Manyuken ik heb de beste man hoog staan.
Zijn actie voor Denzel betuigt van een groot medemenselijkheid gevoel wat hem siert.

Maar alle mooie aanbiedingen op marktplaats zijn te mooi om waar te zijn en zijn dat dan ook meestal niet.

Er had dus bij zijn een belletje moeten rinkelen en ik denk dat hij dat wel heeft ingezien maar de gok heeft genomen en helaas verloren.
Klopt... Maar ja what's done is done...

Zou je misschien kunnen linken naar de betreffende verkoper zodat andere mensen gewaarschuwd zijn en niet ook erin trappen?
Of heb je per ongeluk alle communicatie en e-mails gewist?
Ik bedoel je hebt al zoveel pech, dan is de kans ook best groot dat je niets meer van de verkoper kunt herinneren en linken lijkt mij :-(

Bovenaan