XS Max gevraagd

Manyuken

Senior Member
User systemen
Mijn ervaring met Android is niet wat er ik helemaal van gehoopt had mede doordat bijvoorbeeld mijn autoradio heel slecht werkt met Android toestellen :(
Ik ben op zoek naar een XS Max voor een goede prijs.. Opslag variant maakt mij niet uit.

Ik ben marktplaats en tweakers al afgestruind alleen vind ik 800-900 euro voor een jaar oude XS Max met 64GB bijvoorbeeld echt buitensporig duur nog :S
Wie kan mij helpen? :D

xzandr

Senior Member
User systemen
Ah, op die fiets, ik heb zelf een iPhone en een iPad Pro maar voor de camera zou ik ze niet kopen, mijn ervaring in m'n omgeving is dat mensen met hoge middenklasse en hi-end Android toestellen veel mooiere foto's maken.
Qua scherm is tot nu toe nog geen enkel i-divece me tegen gevallen, en van het onnatuurlijke kleuren pallet van Oled ben ik niet echt gecharmeerd, of staat al die telefoons en tv's gewoon verschrikkelijk slecht afgesteld?

Manyuken

Senior Member
User systemen
OLED schermen kunnen heel mooi zijn mits je niet kiest voor de oververzadigde kleurinstelling nee..
XS (en XS Max) behoren wel tot de top van smartphone camera's op dit moment hoor :)

xzandr

Senior Member
User systemen
Tja, dan vrees ik dat de portemonnee flink open zal moeten, de appeltjes zijn behoorlijk prijzig geworden, ik ben nu wel op een punt gekomen dat ik niet meer voor de nieuwste modellen ga.
Wacht nu dus op de nieuwe generatie, en ga dan eens kijken of er een leuke aanbieding komt van de XR als uitlopend model.

Manyuken

Senior Member
User systemen
Tja, dan vrees ik dat de portemonnee flink open zal moeten, de appeltjes zijn behoorlijk prijzig geworden, ik ben nu wel op een punt gekomen dat ik niet meer voor de nieuwste modellen ga.
Wacht nu dus op de nieuwe generatie, en ga dan eens kijken of er een leuke aanbieding komt van de XR als uitlopend model.
Ja dat vind ik dus ook, maar snap ook mensen niet die denken dat er mensen zullen zijn die meer dan 700 euro neer gaan leggen voor een XS Max model model met een gebroken achterkant :S

xzandr

Senior Member
User systemen
De Apple markt is totaal doorgeslagen, ik kon bij ReBuy €230.- krijgen voor een 3 jaar oude Air2 model 2014, en dat is voor hun dan inkoop.
Ze doen hem weer voor €360 á 370.- weg, ik heb er via MP iemand een plezier mee gedaan voor die €230.- en was daarmee één van de goedkoopste aanbieders.

Bovenaan