1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Xiaomi Mi A2 Lite

Discussie in 'Smartphones' gestart door vrankerik, 10 apr 2019.

1. vrankerik

vrankerik Member

Sinds:
    27 apr 2008
    'k heb onlangs een Xiaomi Mi A2 Lite gekocht maar blijkt dat die camera de laatste tijd niet werkt. Ik tik die aan, even screen en verdwenen. Deze leek me in den beginne te werken.

2. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Maar wat is dan nu je vraag ? Lijkt mij dat je er garantie op hebt als je hem nieuw gekocht hebt en je dan het toestel terug kan sturen.

3. vrankerik

vrankerik Member

Sinds:
    27 apr 2008
    die komt uit china dus dat ligt wat moeilijker. Kan dit ook door een of andere bv action of nova (launchers) gebeuren?

4. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Dat zou best kunnen en je eens kan proberen het toestel weer terug naar fabrieksinstellingen te zetten en dan kijken of de camera wel weer gewoon werkt.

5. vrankerik

vrankerik Member

Sinds:
    27 apr 2008
    dat ik daar nog niet aan gedacht had, ga dat straks meteen doen! :)

6. vrankerik

vrankerik Member

Sinds:
    27 apr 2008
    na weer een verkeerde move zat ik wat te rommelen en toen ik iets van telefoon en nog iets van google aan/uitvinkte werkte de camera plots wel. 'k heb een flauw vermoeden van de oorzaak maar niet meteen interesse om me daar in te verdiepen.

7. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Dan kan het alleen maar een softwarematig probleem zijn en gelukkig geen kapotte camera.