Xbox one controller

Q -gamer

Senior Member
User systemen
Hallo iedereen,

Ik heb sinds kort een Xbox one controller gekocht om Need For Speed te spelen op mijn Pc.
Maar de controls werken niet zoals hoort te zijn: als ik L-joystick omhoog doe dan komt er opeens toetsenbord keys...
Aan de controller ligt het niet want ik speel er ook Call of Duty me.
Iemand een ide hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen?

Alvast bedankt!

jurrian120

Senior Member
User systemen
Sommige games ondersteunen controllers niet er is een kans dat iemand een file gemaakt heeft wat het mogelijk maakt om games die geen "goede" controller ondersteuning hebben tocht te laten werken met een controller.

Roel1966

Senior Member
User systemen
Iemand een ide hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen?
Ik zou niet zomaar files van onbekende afkomst gaan downloaden en daar heel voorzichtig mee zijn want daar kan van alles in zitten wat je niet in je pc wilt. Eerder denk ik dat je even in de settings van Need for speed moet kijken of je daar wel de goede controller geselecteerd hebt en vaak kan je ook bepaalde functies zelf toewijzen aan de controller.

jurrian120

Senior Member
User systemen
Ik zou niet zomaar files van onbekende afkomst gaan downloaden en daar heel voorzichtig mee zijn want daar kan van alles in zitten wat je niet in je pc wilt. Eerder denk ik dat je even in de settings van Need for speed moet kijken of je daar wel de goede controller geselecteerd hebt en vaak kan je ook bepaalde functies zelf toewijzen aan de controller.
Die mening deel ik vaak maar niet hierbij. Het is zo dat er een redelijk grote community is die graag controller support wilt hebben op de PC en is het redelijk veilig (aangezien er al veel voor u geweest zijn en als die niks hebben kan u er veelal vanuit gaan dat het goed is).

Bovenaan