www.teufelaudio.nl

quiller

Senior Member
User systemen
Hier even mijn positieve ervaring met teufel (raumfeld)... Ruim twee jaar geleden (25/12/2015) kocht ik aldaar mijn raumfeld soundbar (een duur toestel maar wat een geluid, wat een design - alleen maar superlatieven na ruim twee jaar)... Heden (dus ruim twee jaar na aanschaf en buiten garantie) stelde ik vast dat bij mijn afstandsbediening (dat premium geval uit aluminium (dat dus niet goedkoop kan zijn)) de batterij einde levensduur ging (soms herhaaldelijk drukken eer deze reageerde) - Daarom schoef ik ze los ... MAAR ik krijg hem niet verder open.
Ik stuur uiteindelijk een mail naar teufel met de vraag voor instructies om deze verder te openen (tsja je durft toch niet te hard te wringen en ik vond nergens specifieke instructies)...
Soit : gisterenavond mail verstuurd, deze morgen antwoord :
Beste Peter,

Bedankt voor je bericht en interesse in Teufel.

Normaliter kun je de achterkant eraf schuiven. Ik heb inmiddels een opdracht aangemaakt voor een nieuwe afstandsbediening RFRC1 uit coulance. Deze zal zo snel mogelijk verstuurd worden.

Met vriendelijke groet,

Geen discussie, geen geblaat maar actie!!! Dit noem ik goede service!!!!

(waarom dit topic : positieve ervaringen worden veel te weinig op het net gedeeld).

Bovenaan