Worms Reloaded: Hardware.info vs. The Viruses

blacklink

Member
Mijn idee was om de hardware.info redactie te laten vechten tegen een groep virussen die je normaal gesproken op een computer zou kunnen tegenkomen.

In Worms Reloaded heb ik vervolgens uitgewerkt waarin twee groepen wormen het tegen elkaar opnemen.
Het level bestaat geheel uit hardware waaronder een OCZ revodrive, Scythe Mugen 2, Core i7 processor, WD TV en een ipad. Prominent in het midden van het level staat het Hardware.info logo.

De leden van team "Hardware.info" zijn: Koen Crijns, Frank Knopers, Frank Everaardt en David van Dantzig en zij nemen het op tegen de leden van "The Viruses" kennende: Bugbear, Dropper, Trojan Horse en Hoax.

Wie zal er winnen?! :mrgreen:

Laatst bewerkt:

BETA911

Senior Member
Ziet er leuk uit, maar lijkt er precies op dat je het nog niet veel gespeeld hebt of wel? Er zitten namelijk aardig domme moves bij :) .

blacklink

Member
Ziet er leuk uit, maar lijkt er precies op dat je het nog niet veel gespeeld hebt of wel? Er zitten namelijk aardig domme moves bij :) .
Klopt, Als ik het speel doe ik het samen met mijn vriendin, tegen de computer is niet zo leuk. Mja die wil niet altijd dat spel spelen haha...:lol:

blacklink

Member
Beetje jammer van de ATI en AMD logo's. Het is immers een Intel systeem wat je kan winnen.. :p
Het gaat om Hardware.info te vertegenwoordigen in een game, daarbij horen naast het logo van Intel ook die van Nvidia, AMD en Radeon. Temiste dat is mijn mening:lol:

Laatst bewerkt:
Bovenaan