WLAN HTCS710 Windows mobile 6

Hugo1988

Senior Member
User systemen
Hierbij een update:

Heb eens in mijn router zitten kijken, krijg het volgende uit de DHCP tabel:

ip=192.168.2.101 mac=00-0F-EA-84-53-** name=hugopc
ip=192.168.2.102 mac=00-0F-EA-84-53-** name=

Waarbij name= leeg mijn telefoon is. Is dit een probleem voor de router dat de pakketjes niet goed worden verzonden? Heb nogmaals gewoon verbinding, ip etc. Alleen als ik het internet op wil thuis krijg ik dat de pagina niet geopend kan worden. Dus geen 404 error of iets dergelijks.

Hugo1988 zei:
ip=192.168.2.101 mac=00-0F-EA-84-53-** name=hugopc
ip=192.168.2.102 mac=00-0F-EA-84-53-** name=
Ik neem aan dat hier onder de ** niet tweemaal hetzelfde staat? Heb je de MAC-adressen van de netwerkkaart aan de client kan zelf ingesteld, want het zou nogal frappant zijn als beide apparaten zo goed als identieke MAC-adressen hebben, tenzij dit uiteraard slechts dummy waarden zijn ;)

Ok ;)

Ik ben verder niet zo op de hoogte van alle mogelijkheden van WM6.0, maar is het mogelijk hiermee ook lokaal te browsen? Of te wel: vanaf je HTCS710 kijken of een van de andere apparaten aangesloten op de router bereikbaar is, dan wel andersom (ping command ofzo?). Ik neem overigens aan dat het niet uitmaakt of je wel of geen MAC-adres filtering aan hebt staan?

Hugo1988

Senior Member
User systemen
ScareCr0w zei:
Ok ;)

Ik ben verder niet zo op de hoogte van alle mogelijkheden van WM6.0, maar is het mogelijk hiermee ook lokaal te browsen? Of te wel: vanaf je HTCS710 kijken of een van de andere apparaten aangesloten op de router bereikbaar is, dan wel andersom (ping command ofzo?). Ik neem overigens aan dat het niet uitmaakt of je wel of geen MAC-adres filtering aan hebt staan?
Zal dat eens gaan proberen of ik shared folders kan browsen o.i.d. als ik thuis ben. Instellingen m.b.t. MAC-adressen maken inderdaad geen verschil.

Bovenaan