windows mobile 6.5

amiguito

Senior Member
User systemen
Vraagje, want ik kan het niet zo vinden.
Ik heb een GSM met windows mobile 6.1. Nu komt binnenkort 6.5 uit geloof ik en het schijnt dat dit prettiger werkt voor GSM's met een touch screen. Kan ik nu 6.1 eenvoudig upgraden naar 6.5 via internet?

amiguito

Senior Member
User systemen
Ik dacht al zoiets... was me nooit helemaal duidelijk. Komt er dus op neer dat de fabrikant heel graag wil dat je dan gewoon een nieuwe telefoon koopt met een nieuw OS.

Fransb

Senior Member
User systemen
amiguito zei:
Ik dacht al zoiets... was me nooit helemaal duidelijk. Komt er dus op neer dat de fabrikant heel graag wil dat je dan gewoon een nieuwe telefoon koopt met een nieuw OS.

Hoeft niet altijd

de HTC Touch Diamond2 word met 6.1 geleverd. maar die krijgt een Free update naar 6.5 als deze uit is.

maarja als je Model Telefoon wat ouder is ben ik bang dat je een nieuwe zult moeten kopen als je Windows mobile 6.5 wilt.

amiguito

Senior Member
User systemen
nou, graag willen... het is geen noodzaak, maar mocht een upgrade mogelijk zijn, altijd handig. Ik heb nu een inmiddels oude HTC Touch. Had zelf ook de info al gevonden over die Diamond2. Ik doe wel met m'n telefoon totdat hij uit elkaar valt en koop dan wel weer iets wat dan hip of in is.
Mijn vraag is eigenlijk wel beantwoord, dus er zou een slotje mogen op dit topic.

Fransb

Senior Member
User systemen
Dat is ook weer begrijpelijk tegen die tijd is Windows mobile 7 er misschien wel weer :p.

achja ik moet ook een keer een nieuwe kopen (uber oude siemens zonder kleurenschermpje wel met BLUE BACKLIT!) :p.

hij begint nu pas kuren te vertonen na jaren gebruik :p

Bovenaan