1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Windows 7 RTM instalatie

Discussie in 'Desktop besturingssystemen' gestart door tom91, 16 aug 2009.

1. tom91

tom91 Senior Member

Sinds:
    15 jun 2005
    Hallo,
    Ik heb gisteren de windows 7 rtM van MSDNAA gedownload.
    Maar nu wil ik deze installeren maar na het afronden van de installatie gaat hij opnieuw opstarten, en dan krijg ik het windows logo maar daarna gaat het beeld op zwart.

Echter de monitor blijft wel signaal houden, hij geeft iig niet aan dat signal lost is ofzo!!

Voor systeem specs, die USER SYSTEEM, de 2 Seagates staan btw in raid 0!

Ik heb dezelfde DVD ook op mijn laptop gebruikt, daar werkt deze wel goed:roll:

2. Marlboro Man

Marlboro Man Senior Member

Sinds:
    13 jan 2007
    Laden duurt een tijdje hoor heb gister ook W7 geinstalleerd. Moet 3 keer opnieuw opstarten en dan pas start windows. Andere oplossing is opnieuw installeren.

3. Blazer

Blazer Senior Member

Sinds:
    17 mrt 2001
    Kleine kans dat bij jou hetzelfde aan de hand is, maar ik had laatst iets soortgelijks. Tegen het einde van de installatie ging mijn primaire monitor op zwart (maar bleef wel aan) en werd mijn secundaire monitor mijn primaire monitor. Misschien dat bij jou hetzelfde aan de hand is en je TV wel beeld geeft.

4. tomskii

tomskii

Sinds:
    8 sep 2008
    Goedendag Blazer, ik heb ook het probleem dat mijn monitor op zwart gaat tijdens de installatie van windows 7. Ik heb maar 1 monitor, hoe kan ik dit probleem nu oplossen?

greetz, Tomski