wie kan mij helpen met de software

r0xz

Senior Member
User systemen
Je hebt de website van de fabrikant al geprobeerd of ze een driver hebben staan op het internet? Als ze dat niet hebben... kun je imo de kaart beter terugsturen denk ik.(kaart is immers recent gekocht).

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2006134

Zie hier de onbeschofte zooi van Tweakers weer.
En dan vragen waarom ik weg ben gegaan daar zucht.

Oke het gaat zo te zien om een USB creative geluidskaart.

https://support.microsoft.com/nl-nl...l-specific-drivers-for-usb-audio-devices-on-t

https://social.technet.microsoft.co...l-drivers-which-are-not-digitally-signed.aspx

Eerste link is hoe je een USB audio driver moet installeren .
De twee link als je een drive moet gebruiken die geen juiste certificaat bezit
Aangezien je een zakelijke Windows 10 bezit wil die wel eens moeilijk doen met installatie . (Dit is een omweg )

De nieuwste drivers via creative halen voor gebruik .
En vergeet niet om de juiste audio kaart te selecteren . Zeker met een monitor of tv die speakers bezit .
Dan gebruiken Windows namelijk hdmi/dvi digital audio.

Ik zie niks onbeschofts in de Tweakers antwoorden. Enig zelfredzaamheid wordt daar wel verwacht. Alleen maar roepen "help het werkt niet" gaat hier ook niet werken.
Zoals je ziet heb ik wel geholpen
Dat iemand iets niet snapt kan je het ander verworden .
Dat er inderdaad eigen inzet zal moeten laten tonen oke.
Maar niet iedereen weet hoe je zo iets zal moeten verworden.
Zeker niet iemand die er misschien geen verstand van heeft.
Mijn antwoorden die ik geven heb had ik opgezocht in 5 minuten met Google .
Dat had iedereen kunnen doen en zeker een mod had even kunnen reageren en de topic even open kunnen laten zodat de topic starter eventueel met meer informatie kan komen.

Tegenwoordige is meer regels en een slotje en daar stoor ik me zeker aan .

PS
Niet persoonlijk naar jouw toe .
Maar gewoon mijn mening en ervaring op Tweakers .

Ik heb zo het vermoeden dat deze geluidskaart niet nieuw was bij aanschaf. Gezien het ding uit 2008 is.
Nope deze kaarten kan je nog steeds nieuw kopen.
Dat heeft mee te maken welke audio chip word gebruikt .
Veel goedkopere hebben een simpel realtek audio.
En de luxe gebruiken creative door ontwikkelde audio chip van af de soundblaster audigy .
En die kan net wat meer met de software programme .

FeaR

Moderator
User systemen
...en zeker een mod had even kunnen reageren en de topic even open kunnen laten zodat de topic starter eventueel met meer informatie kan komen.
Ervaring leert dat vragen om aanvulling niet werkt, men is veelal terughoudend en wacht net zo lang tot er antwoord is. Of men dumpt de vraag en komt niet meer terug, Hit and Run . Vandaar het slotje op dat soort topics met het idee dat men een nieuw topic opent met meer inzet. Voor verder commentaar op moderatie op GoT staat mijn DM daar altijd open. Hier commentaar leveren op moderatie op GoT is wel erg makkelijk en laag...

Ervaring leert dat vragen om aanvulling niet werkt, men is veelal terughoudend en wacht net zo lang tot er antwoord is. Of men dumpt de vraag en komt niet meer terug, Hit and Run . Vandaar het slotje op dat soort topics met het idee dat men een nieuw topic opent met meer inzet. Voor verder commentaar op moderatie op GoT staat mijn DM daar altijd open. Hier commentaar leveren op moderatie op GoT is wel erg makkelijk en laag...
Mijn mening mag ik altijd geven.
En ik heb de reden ook aangeven waarom ik daar weg ben gegaan
Mijn gebruikers naam is weg gehaald .
Maar ik was een van de gasten die altijd op zulke topic reageerde met antwoorden er bij.
Was namelijk een Tweaker van af 1998 namelijk.
Nog even opgezocht was einde 1998 en met een inbel modem lol.
Wat ben ik oud aan het worden lol.
En door jaren ervaring op Tweakers kreeg je gewoon steeds meer mods die zeer makkelijk slotjes neer dumpen .
Er was zelfs een tijd geweest dat er slot op werd gezet zonder tekst of uit leg .

Gelukkige hier op hwi is het niet zo erg en zijn jullie wat relaxter er mee.
En ik snap je reactie aangezien in je werk omgeving hwi en Tweakers over een vloer lopen met hardware en reviews.

Maar goed dit is off topic.

Laatst bewerkt:

Roel1966

Senior Member
User systemen
Veel goedkopere hebben een simpel realtek audio.
En de luxe gebruiken creative door ontwikkelde audio chip van af de soundblaster audigy .
Misschien nog tikje off-topic maar de tijd dat op de simpele boardjes Realtek gebruikt werd en de luxere boarden Creative is toch echt verleden tijd. Realtek maakt tegenwoordig meer high-end chips dan Creative en je dus ook op de luxere boarden Realtek chips ziet zitten zoals b.v. op de Asus Crosshair VIII wat nu niet direct een simpel boardje is.
wie kan mij helpen
Misschien kan je dit al eens na lezen en uitproberen.

Bovenaan