Whinkel.nl

Ik zie dat de prijzen van Whinkel.nl meegenomen zijn in jullie lijsten , maar dit schijnt een nogal dubieuze webshop te zijn . Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee , maar de klantervaringen die ik heb gelezen liegen er niet om en ik mijd deze webshop voor de zekerheid dan ook maar .

Hey Dick, na het lezen van de reviews had ik ook weinig vertrouwen in de webshop ,echter heb ik toch 3 rx470 kaarten besteld deze zijn ook binnen gekomen het duurde wel iets langer dan verwacht maar het gaat erom dat ik alles binnen heb gekregen .
ik denk zelf dat de langere levertijden komen omdat de mining kaarten overal zijn uitverkocht en moeilijk aan zijn te komen

Forum m8

Senior Member
User systemen
Hey Dick, na het lezen van de reviews had ik ook weinig vertrouwen in de webshop ,echter heb ik toch 3 rx470 kaarten besteld deze zijn ook binnen gekomen het duurde wel iets langer dan verwacht maar het gaat erom dat ik alles binnen heb gekregen .
ik denk zelf dat de langere levertijden komen omdat de mining kaarten overal zijn uitverkocht en moeilijk aan zijn te komen
Wauw, en enkel en alleen om ons dat mooie nieuws te vertellen heb je je hier geregistreerd?

Bovenaan