Welke games ben jij nu aan het spelen?

Maghreb

Geband
Ik dacht laat ik eens wat leven in de game selectie blazen zodat er wat meer over de games gepraat word, en natuurlijk om na te gaan welke games er worden gespeeld door de hwi-ers, om nog wat info op te doen van welke games er allemaal wel niet zijn.

Na dat ik Watch Dogs heb uitgespeeld ben ik verder gegaan met Battlefield 4 en Grid Autosport en ik zit te twijfelen om aan Assassins Creed black flag te beginnen want dat schijnt volgens veel gamers ook een moede opvolger te zijn.

uknowSam

Senior Member
Ik speel op dit moment watchdogs, het is een echte toffe game. Grafisch wel zwaar spel met een I5 en 270X op HIGH niet ultra :(. Grid Autosport vond ik minder het is nu meer een sim geworden terwijl ik meer arcade leuker vind, grid 2 vond ik geweldig. Ik ben nog steeds overtuigd dat grid 3 ook zal uitkomen :)

Banished is ook leuke game zeker aan te raden. Op steam kan je deze al voor een tientje halen. Ik zoek meer dit soort games, aanraders?

Laatst bewerkt:

philpend

Senior Member
Met mijn i3 + 750Ti houd ik het bij iets oudere spellen. Skyrim met een aantal texture mods houd mij momenteel van de straat. En afgelopen week op steam voor 5 euro de complete crysis 2 aangeschaft.

Dietaahhhpro

Senior Member
Ikzelf speel op het moment:

- Battlefield 3, Battlefield play4free (Alias: Generaal_DP)
- Age of empires 3 (Alias: Generaal_DP)
- medal of honor (2010 versie) (Alias: Generaal_DP)
- Total war Rome II (Alias: Generaal_DP)

Waarbij op dit moment voornamelijk de blauw gemarkeerde.

AkhHorus

Senior Member
van plan om dit weekend world of warcraft maar eens nieuw leven in te blazen na een behoorlijke periode van afwezigheid

Martin A

Senior Member
Elder Scrolls 5: Skyrim
Elder Scrolls 4: Oblivion

Allebei helemaal opgevoerd. Skyrim uiteraard verder dan Oblivion. Texture packs, face remodels, weapon packs, armor packs, player homes. De hele rambam. En mijn GTX780 heeft het zelfs zwaar in sommige stukken nu (55fps).

MSDOS Retro

Senior Member
Ik zit nu een maandje op Ubuntu, dus ik moet het met de Linux games doen.

De spellen die ik de laatste tijd dan speel zijn Fistful of Frags, Left 4 Dead 2, Interstellar Marines. Die laatste werken de drivers, geleverd met Ubuntu niet goed. Soms is het halve scherm zwart.

Het gaat wel steeds makkelijker om onderdelen te installeren onder Ubuntu, alleen de videokaart wil nog niet echt meewerken. Ik zal wel iets fout doen ofzo.
Sowiezo binnenkort een SSD scoren en daar Windows 7 terug opzetten, omdat ik Titanfall wil gaan spelen. Eindelijk een goede shooter na Cod4/5 en Mw2

Van der berg

Senior Member
Ik speel iederedag, wegens mijn nieuwe GPU, Battlefield 4 en 3, Ghost, Black Ops 2 en Medal of Honour Warfighter en FarCry 3 en Crysis 3, modern warfare 4, 2 en 3 en FIFA 14, Age of Empires HD en Skrym deze spelen heb ik nu en speel ik, ik probeer iedredag andere game en het liefst online tegen andere!

Gisteren avond Blacks Ops 2 gedaan voor 1 uur en 15 minuten

Laatst bewerkt:

MSDOS Retro

Senior Member
Ik speel iederedag, wegens mijn nieuwe GPU, Battlefield 4 en 3, Ghost, Black Ops 2 en Medal of Honour Warfighter en FarCry 3 en Crysis 3, modern warfare 4, 2 en 3 en FIFA 14, Age of Empires HD en Skrym deze spelen heb ik nu en speel ik, ik probeer iedredag andere game en het liefst online tegen andere!
Draait dat een beetje op je gloednieuwe R7 250 OC?

Terug begonnen met het gamen na een stop van +-10jaar!

Nieuw game pc gebouwd en op dit moment aan het spelen met :

* Far cry 3
* Wolfenstein : the new order

Wat is steam gemakkelijk zeg, als je vergelijkt met vroeger...

Bovenaan