1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Wat is een goede Bluetooth USB Adapter (APTX + LDAC)

Discussie in 'Consumentenelektronica' gestart door RemyB, 24 nov 2018.

1. RemyB

RemyB Member

Sinds:
    17 sep 2015
    Mijn vraag
    Ik zoek een goede bluetooth usb adapter voor mijn pc, ik heb nu een Sony WH-1000XM2. Hiervoor wil ik een bluetooth adapter voor mijn pc. Ik heb gezocht naar adapterse die APTX & LDAC ondersteunen, maar ik kan er geen vinden.

Relevante software en hardware die ik gebruik
    Windows 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
    Ik heb nu een Avantree Leaf, helaas ondersteunt deze geen AptX HD en geen LDAC, wel normaal AptX.

Ik zou graag hulp willen bij deze zoektocht, aangezien ik er gewoon geen één kan vinden online...

2. WhiteSnake

WhiteSnake Senior Member

Sinds:
    30 apr 2008
    Ik vroeg me het zelfde af, heb nu een Bleutooth 4.0 adapter, kan niets hogers vinden, maar die ondersteunt het niet.
    Of is er een mogelijkheid om het toch te activeren via wat software?
    Trouwens is dat voor een WH-1000XM3

3. RemyB

RemyB Member

Sinds:
    17 sep 2015

Ik vrees niet dat dat via software te activeren is. Welke heb je nu? Het is voor een WH-1000MX2

4. WhiteSnake

WhiteSnake Senior Member

Sinds:
    30 apr 2008
    Bedoelde met "Trouwens is dat voor een WH-1000XM3" dat ik die headset heb, begrijp dat jij de MX2 hebt.

Adaptertje wat ik heb is gewoon een Trust USB Bleutooth 4.0 adapter.

Ik zoek iets zo klein mogelijk, geen zin om een los kastje te gebruiken, probleem is dat alles met AptX HD wat ik vind losse kastjes zijn.

5. rumpelstilskin

rumpelstilskin Senior Member

Sinds:
    12 dec 2016
    Hier is wel een Bleutooth 5.0
    Het is niet echt goedkoop maar volgens de beschrijving moet het wel kunnen verbinden met je pc.

6. IdBeats

IdBeats Member

Sinds:
    20 nov 2018