1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Wat is dit nog waard ?

Discussie in 'Wat is dit nog waard?' gestart door TJM de Groot, 6 nov 2017.

1. TJM de Groot

TJM de Groot Senior Member

Sinds:
    26 dec 2009
  2. Dabomb

Dabomb Senior Member

Sinds:
    9 jul 2012
    Wat ik zou zeggen:

180 euro voor de processor (het is geen K model dus krijg je daar minder voor)
    30-40 euro voor het geheugen
    70-80 euro moederbord
    190-200 voor de videokaart.

JensTX vindt dit nuttig.
  3. Generationx_

Generationx_ Member

Sinds:
    5 mrt 2016
    30,- voor het geheugen.

4. 49109129

49109129 Senior Member

Sinds:
    4 nov 2015
    Ik gok iets van een 325-350 euro. De schatting van dabomb lijkt me vrij optimistisch :).

5. wailingwimmy

wailingwimmy Senior Member

Sinds:
    15 feb 2010
    Ik denk dat de waarheid in het midden bij 400 ligt;)

6. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Het is een i7 4790 non K en die liggen toch wel een stukje lager op de 2de hands markt en ik zo zou schatten op een bedrag rond de 350 tot 400 euro, natuurlijk wel afhankelijk van de staat van alles en of er de originele dozen bij zitten en aankoopbonnen.

7. TJM de Groot

Sinds:
    26 dec 2009
    De staat is goed, dozen zou ik op zolder moeten kijken. En van de videokaart heb ik een bon van de rest staan er facturen online bij azerty en informatique of gelden die niet ?

8. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Ja hoor, die kan je gewoon downloaden als pdf en dan even uitprinten en erbij doen. Bij vele webshops krijg je sowieso tegenwoordig geeneens meer een papieren bon en vaak alleen de pdf, dus geen probleem.

9. seb83

seb83 Senior Member

Sinds:
    31 okt 2016
    prima schatting

10. Dabomb

Dabomb Senior Member

Sinds:
    9 jul 2012

Wellicht moet je dan toch overal even naar de prijzen kijken wat er gevraagd word, dan kan je wel zo ongeveer een schatting maken.. Niet dus even zomaar een leuk getal uit je duim zuigen wat nergens op gebaseerd is.. Daarnaast ligt het er maar aan hoe snel je van de spullen af wilt..
    Ik heb destijds ook een core i7 4770K processor voor een hele nette vrij hogere prijs kunnen verkopen.. En daar was zeker wel animo voor.. Mijn tip is zet het op marktplaats en neem je de tijd om het te verkopen.. Achteraf ben je gelukkiger dat je iets langer hebt gewacht..
    Mocht je het echt niet verkocht krijgen kan je altijd enkele tientje om laag gaan..

Ik weet haast wel zeker dat je er prima 180 euro voor kan vragen.
    Dit aangezien de core i7 2600K voor 120 euro worden verkocht..

Daar zit nog de core i7 3770K en de i7 4770k nog tussen..

Een 4790K kan je denk ik 2ehands ook prima voor 230 euro verkopen..

Het moederbord is nog intressant voor mensen die al een 1150 systeem hebben, maar hun eigen bord defect is... Of aan mensen die voor een klein budget een zo snel mogelijk systeem proberen te kunnen krijgen.. (dat laatste zag je ook met het Sandy bridge platform.)

Laatst bewerkt: 7 nov 2017
  11. 49109129

49109129 Senior Member

Sinds:
    4 nov 2015
    Dat maak jij ervan, maar ik ben blij dat je je prettig voelt met die gedachte, kuch :rolleyes:.
    Moest je het willen weten; ik heb van de nieuwprijs 40% genomen, gezien het systeem zo'n 3-4j oud is. Dan kom je dus op die +-350 euro uit. Het is maar net wat de gek eraan wilt geven zeg ik dan. Ikzelf wil, als ik iets te koop zet liever dat ik er vanaf ben voor een redelijke prijs dan dat ik een halfjaar op een bod moet wachten. Maar meningen verschillen (gelukkig).

12. TJM de Groot

Sinds:
    26 dec 2009
    Een vraagprijs van rond de 400 € is dus een redelijke indicatie van de waarde.

mooi ik ga even in de denktank voor de volgende stappen. ;)

13. Timon Minkema

Timon Minkema Member

Sinds:
    16 nov 2017
    Hallo TJM de Groot!

Ik zou graag dat moederbord voor 80 euro van je willen kopen!
    Mijn Moederbord heeft het net begeven en 2 dimm sloten doen het niet meer... :(

Ik weet niet of dit de juiste plaats is om het aanbod te doen maar het verkoop van Zwart/Rode Z97 Moederborden is nogal gering..

Alvast Bedankt!

14. TJM de Groot

Sinds:
    26 dec 2009
    Dank voor het bod maar ik ga eerst de beschikbaarheid van de coffee lake processors afwachten, ik wil absoluut niet zonder pc zitten ;)

Timon Minkema vindt dit nuttig.
  15. Timon Minkema

Timon Minkema Member

Sinds:
    16 nov 2017
    Ja ofcourse, snap ik!
    Als je het wil verkopen heb je hier iig een koper! haha

groetjes

16. TrueTactiX

TrueTactiX Senior Member

Sinds:
    11 mei 2016

Heb mijn 8700K bij MeGekko besteld, twee tientjes duurder maar dan heb je het ook de volgende dag in huis.