WANTED: Asus GTX 980 TI STRIX OC met doos en toebehoren. REWARD: €200,-(Ik ben voorzien:-)

Hallo beste mensen! :)
Ik heb nu eindelijk genoeg geld gespaard om the last missing piece voor mijn Super Epyc CRT Super Duper Ultimate Special Extreme Edition gaming PC te kopen:cool:. Dan is hij wel zo'n beetje af. Misschien alleen nog eventueel een nieuwe waterkoeler (Misschien custom? Wie weet, wie weet). Maar een extra luxe CRT past er ook nog wel bij.

Maar zoals hierboven gezegd, met doos, en het moet een OC editie zijn.
Als het in de buurt is, wil ik het ook wel op komen halen. Als je langs Houten rijd, zou dat fijn zijn. Verzenden kan ook. Want als u in de andere uithoek woont, is dat een beetje te ver🤔

Als ik iets op Marktplaats vind, dan laat ik dat weten, en koop ik het daar. Anders zal ik het gewoon van iemand van hier kopen🤗

Nee, nog steeds geen FW900. Maar zou ik al te graag willen hebben. 😎😃
Ik heb tot nog toe geen problemen gehad met de 980 TI Strix. Tenminste, nu nog niet. Ik heb wel een 380X Strix met dezelfde koeler. Is daar ook een probleem mee? Ik hoor het voor het eerst 🤔

En ja, die van de link bedoel ik inderdaad. Die zou ik nog willen hebben. En nog een bad ass CRT😃

Nou, gelukkig heb ik dat nog niet gehad:)

Ja, iets als de Dell P1130 spreekt mij ook aan. 2048 x 1536 op 80 Hz. Of een LaCie Electron 22Blue IV. 2048 x 1536 op 86 Hz.

Ik heb alleen geen auto, dus ophalen is altijd een klus. De vorige keer was er iemand zo vriendelijk om hem te brengen:)
Ik moet alleen weer even sparen. Ik ben trouwens met iemand van MP in gesprek over de videokaart. Hopelijk accepteer hij mijn bod van €190,-^_^

Ja, van al die beeldbuizen zeker🤣
Nee, maar ik heb nog geen eens een auto rijbewijs. De meeste dingen waar ik naartoe ga neem ik de brommer. Lekker goedkoop😁
Maar per trein. Dat is wel een goed idee. Moet ik wel iets met wielen hebben om hem arbo verantwoord in te laden. Ik vroeg eens aan iemand of diegene een steekwapen of iets anders met wielen had om even in de trein te kunnen zetten. En vervolgens negeerde diegenen me. Is het zo'n gekke vraag??🤣

Forum m8

Senior Member
User systemen
Ja, als je vraagt of iemand een steekwapen heeft om iets te vervoeren.. ;)

Maar je kunt ze gewoon dragen hoor. Makkelijste is met de glaskant tegen je buik en dan ook een zware rugtas om (6L cola ofzo) om goed in evenwicht te blijven.

Aaaa, vandaar dat hij niks meer zegt. Hij was zo geschrokken van dat steekwapen 🤣
Dat hij dat dan niet even zegt. Zeker te lui. Mijn Android toestel maakt van steekwagen steekwapen. Wel vervelend. Nu weet ik nog een reden waarom hij niet meer reageert.^_^

Bedankt voor de tip. Ik ben wel altijd bang dat er dan krassen op komen😬
Ik zal het eens hier (voorzichtig) proberen hoe dat is.

Forum m8

Senior Member
User systemen
Bedankt voor de tip. Ik ben wel altijd bang dat er dan krassen op komen😬
Ik zal het eens hier (voorzichtig) proberen hoe dat is.
Dat moet je ook niet doen met kleding met knopen of ritsen. Of anders een dekentje er tussen. Ik heb mijn CRT's altijd zo vervoerd toen ik het eenmaal zo geprobeerd had en nooit krassen gehad. Anders vasthouden is veel vervelender, zeker als je het over de 19+ inchers hebt. Overigens zijn de laatste generatie 22" CRT's al een stuk minder diep dan de oudere exemplaren. Het gewicht zit grotendeels aan de voorkant; het tilt gewoon fijner om het gewicht zo dicht mogelijk bij je lichaam te hebben.

Het tilt eigenlijk wel prima inderdaad. Maar om er nou een paar kilometer ermee te moeten lopen🤔
Gelukkig zit ik dicht bij het treinstation👌
Mooi uitzicht. In de nacht zie je ze dan met vreemde railvoertuigen rijden:)

Helemaal geen stomme vraag. Leuk trouwens dat je het vraagt:)
Omdat ik de kaart dan in oldscool SLI wil zetten met mijn huidige 980 TI. En het is de op 1 na beste videokaart die je kunt gebruiken als je een CRT aan wilt sluiten. De nieuwe kaarten hebben geen DVI-I^_^

division

Senior Member
User systemen
Ah op die fiets.. Jah zoiets was ik ook nog van plan. Maar dan met bijvoorbeeld 2x r9 290x of gtx 780ti sli.

Maar dat is allemaal nog toekomst muziek voor me :)

Maare met die gtx 980ti sli kom je zelfs de dag vandaag nog goed mee uit de voeten. Sterker nog met 1tje zelfs nog wel :p
Ik ga deze week nog verder mijn kelder uit ruimen. Moet ruimte maken. Ga ik gelijk paar oude systeem kasten weg doen.

Cool! Maak dan wel even een user systeem aan😃
Ja, die 980 TI is lekker krachtig. Vooral op mijn CRT. En al helemaal als het er 2 zijn😃

Zal leuk zijn als Cyberpunk 2077 SLI gaat ondersteunen. Ik denk dat ik die namelijk ga kopen:)

Zet anders die kasten dan op HWI, kan ik ook kijken. Zonde om weg te gooien😉

Bovenaan