1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Waarde componenten

Discussie in 'Wat is dit nog waard?' gestart door Memeber, 15 mei 2019 om 18:10.

1. Memeber

Memeber Senior Member

Sinds:
    13 nov 2007
    Ik heb op de zolder nog een aantal onderdelen liggen dat bijna ongebruikt is. December 2017 en begin 2018 samengesteld waarvan het meeste inmiddels is verkocht. Alle onderdelen exclusief de headset zijn hooguit een aantal weken gebruikt en inmiddels 1 jaar+ op de zolder zitten. Bon van alles is aanwezig en alle accessoires en dozen ook.

- Phanteks enthoo evolv ATX grijs tempered glass

- cryorig h7 quad lumi

- Corsair RM750x white edition

- Corsair k70 lux cherry mx silent

- Corsair ST100 RGB

- Logitech Logitech G PRO - PC

- nzxt hue+ wit (nooit gebruikt en geseald).

Ben benieuwd wat ik hier nog voor kan krijgen.

2. Gronaldo

Gronaldo Senior Member

Sinds:
    1 sep 2013
    Lijstje is onverkochte restant, neem ik aan?

3. Memeber

Memeber Senior Member

Sinds:
    13 nov 2007
    Uiteraard. Processor, moederbord, geheugen en SSD zijn vorig jaar verkocht en videokaart al na een week terug gestuurd. De rest wilde ik houden voor een eventueel nieuwe systeem maar dat gebeurt voorlopig niet.

4. seb83

seb83 Senior Member

Sinds:
    31 okt 2016
    Mooie dure spullen. Zonde dat je ze weg doet, ook al zijn ze weinig gebruikt, je gaat er toch geld op verliezen.

- Phanteks enthoo evolv ATX grijs tempered glass
    €100

- cryorig h7 quad lumi
    €30

- Corsair RM750x white edition
    €80

- Corsair k70 lux cherry mx silent
    €70

- Corsair ST100 RGB
    Tja, geen idee of dit iets waard is.

- Logitech Logitech G PRO - PC
    €70

- nzxt hue+ wit (nooit gebruikt en geseald).
    €30

---
    Edit:

https://nl.hardware.info/nieuws/551...ig-mechanisch-k68-toetsenbord#comment-1008269

--> - Corsair k70 lux cherry mx silent
    €25

5. Memeber

Memeber Senior Member

Sinds:
    13 nov 2007
    Dit was ik helemaal vergeten. Dan gaat de corsiar ook niet weg. Doet het nog perfect en zit geen krasje op. Is gewoon nog zo goed als nieuw. :)

Denk ook dat ik alles toch ga houden. Behalve de enthoo evolv ATX. Geloof dat ik hier nog wel een mooie goedkoper micro atx pc van kan maken.

Edit: heb ook nog een Logitech g502 spectrum en Corsair MM300. Wellicht toch tweedehands een ryzen moederbord en processor nemen, 16gb geheugen en een RX580. Dan zal ik met zo'n 450 euro wel klaar zijn denk ik. Heb ook nog een Samsung 850 EVO liggen op de zolder als het goed is. Dan staan alle spullen iig geen stof meer te happen. Beetje zonde..

Laatst bewerkt: 16 mei 2019 om 12:51
  6. Sunland

Sunland Member

Sinds:
    24 okt 2013
    Wat vraag jij voor de RX580? Welk merk en hoeveel Gb geheugen?

Groeten,

Sunland

7. Memeber

Memeber Senior Member

Sinds:
    13 nov 2007
    Ik bedoelde dat ik zelf tweedehands een RX580 zou kunnen kopen inclusief een ryzen processor en moederbord en geheugen, dan kan ik bovenstaande componenten nog gebruiken. :p

8. Sunland

Sunland Member

Sinds:
    24 okt 2013
    Bedankt voor jouw snelle reactie.

9. Manyuken

Manyuken Senior Member

Sinds:
    20 feb 2013
    Leuk om een 2e pctje te bouwen, maar de vraag is hoeveel je er mee gaat doen..
    Ik had niet zo lang geleden ook 2e pc's op zolder staan met het idee dat ik vaker lanparties thuis zou kunnen organiseren en ik dus 2 game pc's had en 1 persoon niet zijn/haar pc hoefde mee te nemen. 6 maanden verder, is die pc 3x aangeweest voor updates :S en heb ik besloten om hem toch maar te verkopen toen :(

10. Memeber

Memeber Senior Member

Sinds:
    13 nov 2007
    Denk toch dat ik er een nieuw systeem van ga maken. Los van het feit dat de producten nog zo goed als nieuw zijn wat zonde is om te verkopen zal het ook wel leuk zijn om weer eens te knutselen met leuke tweedehandse producten voor weinig.

11. Manyuken

Manyuken Senior Member

Sinds:
    20 feb 2013
    Geen probleem :)