Waar is de rekenmachine gebleven? Ik mis hem na de 1903 update

Forum m8

Senior Member
User systemen
Verandering is soms lastig ja.
Ik vind het niet zo'n enorm probleem eigenlijk, de voordelen wegen op tegen de nadelen als je het niet enkel vanuit een eindgebruikers perspectief bekijkt.
Ja, als je het bekijkt vanuit het oogpunt van iedereen een account opdwingen en persoonsgegevens doorverhandelen niet nee...

Het is gewoon schijtirritant, heef niks met modulaire opbouw te maken.

Rekenmachine gebruikt bijna iedereen; degenen die het niet gebruiken hebben ook geen last van de o,01s die het kost bij installatie; alle gebruikers verliezen wel een halve minuut om het nog zelf te installeren.
Zou het ook een rol hebben gespeeld dat de rekenmachine van Windows alleen heel elementaire rekenfuncties heeft? Zodra je allerlei wiskundige functies nodig hebt moet je al iets anders zoeken. Wat zouden tegenwoordig de wensen zijn van de meeste gebruikers? Zelf heb ik altijd een vrij uitgebreide hardwaremachine op mijn bureau liggen en gebruik ik die op de computer nooit,

Alleen krijg je met meer functies wellicht een apparaat dat menigeen boven de pet gaat. Zou het kunnen dat daarom "in alle wijsheid" is besloten om hem maar helemaal achterwege te laten? Iedereen kan dan voor zich zelf beslissen hoe eenvoudig of geavanceerd dat ding dan moet zijn.

Comp User

Senior Member
User systemen
Je zou ook nog "gewoon" online het * voor vermenigvuldigen en de / voor delen naast de aanwezigheid van + en - kunnen gebruiken - of een losse calculator, die je zo uitgebreid en duur kan nemen als je er voor over hebt.

In de eerste generatie van de DiNoVo Desktop zat trouwens een geïntegreerde calculator.

Bovenaan