1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

VS heerst online, Nederland in top internetdichtheid

Discussie in 'Overige computer discussies' gestart door TwisT, 25 feb 2003.

1. TwisT

TwisT Senior Member

Sinds:
    26 sep 2002
    En wa vinden jullie ervan?? NL 1 v.d. grootste dichtheden van internet gebruik in de wereld... toch wel iets om trots op te zijn niet?

2. doppler

doppler Senior Member

Sinds:
    10 apr 2001
    Hmmm... Nederland is ook het dichtsbbevolkte land van Europa en heeft een vrij hoge levensstandaard. Eigenlijk is het niet meer dan logisch.

3. DirtyHarry

DirtyHarry Senior Member

Sinds:
    13 jun 2002
    We zijn ook het meest bekabelde land in de wereld, en hebben een monopoly in tulpenbollen, waar een klein landje al niet groot in kan zijn. :lol:

4. doppler

doppler Senior Member

Sinds:
    10 apr 2001
    [off-topic]in bier, chocolade, asperges, witloof, spruitjes, wafels, hardnekkige standpunten wat Irak betreft eneuh... ooit in spraaktechnologie :p [/off-topic]

5. Wilibrord

Wilibrord Senior Member

Sinds:
    28 apr 2001
    Yeah, way to go Doppler. We rule :D
    Staan België en Nederland ook niet in de top 10 van de landen waar het het best leven is? Dan is dit ook maar niet meer dan normaal dat ook internet hier het meest verspreid is.

6. phantom090371

phantom090371 Senior Member

Sinds:
    20 okt 2001
    Wat te denken aan: ASML met zijn UV machines en Smit tak met zijn schepen.

7. jeroenji

jeroenji Senior Member

Sinds:
    24 jun 2002
    Skieus me, da's nie waar. In Washington State (VS) zitten twee Nederlandse immigraneten boeren met een bloembollenveld, zo groot als de province Utrecht, alleen zij al exporteren meer dan heel nederland!

8. DirtyHarry

DirtyHarry Senior Member

Sinds:
    13 jun 2002
    Geloof me jeroenji, Er is geen land ter wereld waar meer bloembollen worden verhandeld/geexporteerd dan ons land, zelfs geen amerikanen, de grond is daar niet geschikt voor bloembollen. (quote:DiscoveryChannel) :roll:

9. MRDR

MRDR Senior Member

Sinds:
    29 dec 2000
    Als Discovery het zegt, dan is het waar!!

Heil Discovery!

10. toprob

toprob Senior Member

Sinds:
    23 okt 2002
    volgens mij heeft Nederland ook het hoogste percentage drugsverslaafden/gebruikers. grootste export van wiet .

en de positieve dingen: unilever Spyker ahold(nouja) noem maar op.

11. DirtyHarry

DirtyHarry Senior Member

Sinds:
    13 jun 2002
    Als je softdrugs gebruikers, als drugsverslaafden ziet, ja dan heb je denk ik wel gelijk, maar grootste exporteur van wiet denk ik niet, wel XTC