vraag over Het bekende Bedrijf HP

een vriend van mij heeft sins een maand en half ongeveer een niewe Game pc gekocht bij een winkel en nu is de hdd drive al heelemaal onbruikbaar aleen de normaale echte M2ssd werkt nog waar het bestuuring systeem op staat is dit gewoon echt een Zwaar onbetroubaar merk of is het gewoon puur toeval dat dit gebeurt wand hij doet hier geen vreemde dingen mee aleen gamen en op Facebook en dat soort dingen maar volgens mij maar dat weet ik niet zeker te zeggen is het een beetje ook wel altijd de uitspraak geweest Van HP Weg er mee omdat die niet altijd betrouwbaar zijn kan iemand mij en hem helpen wat hier aan te doen hierbij ook een foto van de scan Van zijn HDD en niet van de C schijf wand die is 100%goed hoe kan dit nu dus tnx voor hulp:):cool:

Bijlagen

7

78134

Gast
User systemen
een vriend van mij heeft sins een maand en half ongeveer
Die "ongeveer" is dan wel heel ruim genomen? :p
1925 bedrijfsuren / 24 uur is 80 volledige dagen dat de HDD is ingeschakeld geweest.
Je kan proberen met software de fouten te herstellen. Als ze terugkomen, de HDD voor garantie terugsturen

Wat een verhaal. Wat is nou het probleem? Schijf vertoont problemen. Er staat "een nieuwe game PC" dus terug naar de winkel zou ik zeggen.

Edit: Als ik het zo bekijk is die schijf helemaal niet nieuw! De ST2000DM001 is een schijf uit 2012. Die is al jaren niet meer te koop.

Laatst bewerkt:
en waar en hoe kun je die dan repareeren moet je dat in de bios doen met software of echt in windows zelf wand zelf heb ik een mobo en die is van ASUS Rog en daar kan ik dit niet testen en of scanen maar bij zijn HP pc ging dit wel in de bios of hij ook heeft geprobeert te herstellen en dus welk prog het beste is daar voor?? wand ik wil ook mijn HDD en SSD ook een keer testen en scannen dankjewel en ook is de pc die hij heeft gekocht echt niew geweest en kant en klaar en zelf weet ik niet precies waneer hij deze heeft gekocht maar zijn oude pc die was echt 100% naar de klote en die was echt over bejaart

dat zou ik ook denken gewoon naar de winkel gaan wand ook een niewe pc hoort nooit na max 2 maanden de normaale HDD naar de klote te zijn aleen als je echt die zwaar zou over belasten maar dat is het geval echt niet tnx🙂

Een schijf kan je niet repareren. Windows zal proberen de data op een andere plek te zetten en de defecte delen als onbruikbaar markeren. Maar uiteindelijk houdt dat een keer op en zul je gegevens verliezen. Er moet dus een andere schijf in.

Ben wel benieuwd naar de overige specs van die PC.

quiller

Senior Member
User systemen
@DjGhost Probeer eens een correcte zinsbouw om je verhaal een beetje lijn te geven. Hier en daar een juist geplaatst punt of komma helpt echt.
Betreffende je 'verhaal' : Stukken in garantie zou ik niet zelf aan knoeien. Heel de pc terug naar de winkel.

Bovenaan