[vid] Rog my oldie!

Jeroenneman

Senior Member
Hallo mede HWI'ers.

Voor de geweldige ROG my PC contest heb ik geprobeerd een filmpje in mekaar te draaien, hierbij het resultaat:

Edit: Embedden levert problemen op met de breedte, dus hierbij de link:

Klik hier voor het filmpje

Toelichting:

Ik ben 19 jaar, ben hardware-addict (lezen, kopen gaat wat moeilijker:'( ) en studeer in Nijmegen

Mede dankzij Hardware.info tests en reviews heb ik in 2009 een echte bang for buck PC kunnen samenstellen. Zoals in de video gezegd kon ik dankzij deze bak eindelijk weer normale PC games spelen, ipv voor de duizendste keer Quake 3 of Battlefield Heroes. Ik heb toen snel alle games ingehaald, en alles draaide perfect en het was in één woord: AWESOME.

Echter, in 2012, en eigenlijk al in 2011 waren er toch steeds meer games die eigenlijk niet helemaal meer soepel liepen. Ook ontdekte ik de ongelooflijk grote modding community, waaronder ENB en Icenhancer. Texture mods voor Skyrim en kwam ik de fenomenen supersampling en downsampling tegen. Daarnaast waren games al BF3 en GTA IV eigenlijk al te zwaar voor mn GTX 260, zelfs op low/medium! Frustratie alom dus, al die leuke dingen, en een PC die het niet meer trekt...

Het liefste zou ik weer die tijd beleven dat ik zonder na te denken kon klooien met mods, ini configs kon aanpassen en gewoon alles op Ultra/Extreme gooien. Mijn baan, gecombineerd met de kosten van mijn studie, dachten daar echter heel anders over...

Daarom zou ik graag de ROG my PC challenge winnen!
Ik ben een echte gamer, hou van het modden en tweaken van games en net als ASUS hou ik van kwaliteit en performance. Ik ben al sinds A2 racer en Quake 3 een fervent gamer, en zou dat graag nog even doorzetten, met titels als GTA V, BF4 en nog veel meer awesome in het verschiet.

Daarnaast wordt van elk onderdeel, zowel als de complete PC, een uitgebreide review geschreven!

Dus please hardware.info, ASUS, Intel en Tones.be:

ROG MY PC!

Edit:
Usersysteem
http://nl.hardware.info/usersystemen/6624/de-gewone-pc

Laatst bewerkt:

Jeroenneman

Senior Member
Ik begrijp je pijn. Mijn stem heb je!
Bedankt!

De pijn is inderdaad 2x zo hard als je eenmaal ooit die tijd hebt gehad dat alles WEL zonder nadenken op Ultra kon en texturepacks niet zoveel uitmaakten:8)

Volgens mij was de eerste game die de GTX 260 een trap gaf The Witcher 2:'(, maar die game ziet er dan ook belachelijk mooi uit.

Bovenaan