verwijdering shopreview AUB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bonsai

Member
Toch bizar dat iemand een slechte toko als MaxICT zo hard wil verdedigen. Dat ik dat nog mag meemaken o_O

Forum m8

Senior Member
Toch bizar dat iemand een slechte toko als MaxICT zo hard wil verdedigen. Dat ik dat nog mag meemaken o_O
Wellicht zijn ze daadwerkelijk verbeterd. Maarja, de naam blijft besmet.

Rayban was ooit een merk van goedkope goede zonnebrillen. Het merk is opgekocht, van de markt gehaald, tot statussymbool verheven en nu maken ze dezelfde zonnebrillen maar verkopen ze ze voor veel meer. It happens.

wailingwimmy

Senior Member
Als de ervaring goed is dan is hij goed ongeacht slechte ervaringen van anderen.

graag dit verwijderen in verband met eerder besproken problemen met uw systeem en leugenachtige inhoud weergave tenkoste van mijn privacy en integriteid.
Ik snap deze uitspraak niet helemaal, wat zijn de leugens en wat gaat er hier tenkoste van jouw integriteit ?
Je hebt gewoon een positieve review gegeven en de webshop scoort een ruime voldoende, wat is het probleem ?

Forum m8

Senior Member
Als de ervaring goed is dan is hij goed ongeacht slechte ervaringen van anderen.

Ik snap deze uitspraak niet helemaal, wat zijn de leugens en wat gaat er hier tenkoste van jouw integriteit ?
Je hebt gewoon een positieve review gegeven en de webshop scoort een ruime voldoende, wat is het probleem ?
De maximale hoeveelheid sterren lijkt gebaseerd op het slechts scorende onderdeel (info over product op de site) en niet gebaseerd op het gemiddelde, wat hij verwacht had.

joz

Senior Member
Vooropgenomen, ik zeg alleen hoe dit op mij overkomt, niet wat waarheid is;

Door de manier waarop TS hier op het forum bezig is met de shopreviews, met name degene die over MaxICT gaan, lijkt het haast alsof er enig belang is in die winkel ofzo. Waarom zou je je anders zo druk maken, denk ik dan.
Als dat niet zo is, prima, zit ik er naast, maar dan moet de TS wellicht nadenken over hoe hij hier overkomt en dingen beetje nuanceren ofzo.

wailingwimmy

Senior Member
De maximale hoeveelheid sterren lijkt gebaseerd op het slechts scorende onderdeel (info over product op de site) en niet gebaseerd op het gemiddelde, wat hij verwacht had.
Dat TS dat niet terecht vind kan ik me iets bij voorstellen maar ik zie niet waar zijn integriteit hier beschadigd is.
Hij heeft notabene zijn mening betreffende de waardering er nog bijgezet.
Ik zou de review in deze vorm juist laten bestaan zodat zijn protest hiertegen zichtbaar blijft.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan