Verschillende MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G te koop

tsi18-02

Senior Member
Nou ja, ik moest ook een paar keer kijken.
Ik ben opzoek naar de snelste 1080ti's momenteel ben ik bezig met de msi gaming X. Nu een deel gebint is en voor mij op snelheid is afgevallen zijn deze kaarten te koop

JMM

Senior Member
Die sub 2000 bin, bedoel je daarmee dat ze effectief niet verder dan 2000MHz overklokken of heeft het met nog een andere factor te maken?

JMM

Senior Member
Ah ok, dan had ik het toch goed.
Ik bereik met mijn MSI Ti max. 2025 met aangepast fanprofiel, ook niet bepaald om over te roepen, wel snel zat voor mij.

Maar goed, zelfs al wordt de 2000 niet gehaald dan nog zijn deze kaarten meer dan snel genoeg voor 99% van de gebruikers.

Dread.

Member
Gisteren een kaart van Willem overgenomen, natuurlijk meteen geïnstalleerd bij thuiskomst. Ding draait als een tierelier, dikke top! :)

darkinfidel

Senior Member
Vraag omtrend de 1080ti's

Ik ben opzoek om me 980ti sli te vervangen voor 1 kaart. Nu lijkt mij een 1080ti of 2070 super een goede optie.

De 2070 super is nieuw bij nvidia 529 euro, blijven deze 2dehands 1080ti's steken op 550 plus?

willemc700

Senior Member
Ik zie ze idd op markplaats blijven hangen in de prijs.. wil niet zeggen dat dat ook idd zo is. Nu zal ik de super trio gaming staan voor meer dan 600.. en het instappertje van msi voor 549..
Ik kan me niet voorstellen dat er niet onderhandelt kan worden.. bij mijn kaarten kan dat zeker..

willemc700

Senior Member
Ik heb momenteel geen gebinde meer liggen ik heb er nog 3 die ik moet testen en binnen. Stuur je wel een pm.

Bovenaan