1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Verschillende MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G te koop

Discussie in 'Te Koop Aangeboden' gestart door willemc700, 26 nov 2018.

1. willemc700

willemc700 Senior Member

Sinds:
    10 mei 2010
    Ik ben opzoek naar de snelste 1080ti's momenteel ben ik bezig met de msi gaming X. Nu een deel gebint is en voor mij op snelheid is afgevallen zijn deze kaarten te koop. Prijs is notk ivm met grote verschillen in maximal gpu frequentie/temperatuur.
    Voor vragen stuur gerust een pm of laat een comment achter.

2. JMM

JMM Senior Member

Sinds:
    8 aug 2006
    Bedoel je dat je kaarten wilt met een constante van dik over de 2000/2100MHz?

3. willemc700

willemc700 Senior Member

Sinds:
    10 mei 2010
    Ik zoek idd kaarten die met default voltage boosten naar 2100 en dit de hele bench mark kan vast houden power limit op zo'n 120%, fans op max en offset max om de benchmark af te draaien

4. Crewz

Crewz Member

Sinds:
    19 sep 2018
  5. willemc700

willemc700 Senior Member

Sinds:
    10 mei 2010
    Silicon lottery ik heb heb binnen 5 kaarten zelfde merk 1999 en 2075 gezien.. en zelfs kaarten die nooit in de buurt kwamen van 2000 (was een ander type.

6. DatAccountz

DatAccountz Senior Member

Sinds:
    13 nov 2012
    FTW kaarten zijn over het algemeen wel gebinned. Misschien dat je daar meer geluk hebt.

7. seb83

seb83 Senior Member

Sinds:
    31 okt 2016
    Een situatie waarin de winnaar 4% meer krijgt dan de verliezer, ik weet niet of ik daarvoor de term 'loterij' zou gebruiken.

8. HilleG

HilleG Senior Member

Sinds:
    9 apr 2008
    Als je een overclocker bent waarbij elke MHz wel degelijk van belang is lijkt 76MHz op stock mij nogal een verschil hoor. Zeker als hij 2100MHz + kaarten zoekt.

9. 5erveD

5erveD Senior Member

Sinds:
    3 mrt 2014
    Willem zoekt gewoon de beste kaart uit die out of the box het hoogste boost onder vaste waarden.
    Die kaart kan onder de ln2. De rest wordt (door)verkocht. Zo werkt dat met binnen.

DreDVD vindt dit nuttig.
  10. Tjele

Tjele Senior Member

Sinds:
    8 jun 2007
    Wat zijn de prijzen van die kaarten en hoe erg hebben ze "afgezien"?

Gronaldo vindt dit nuttig.
  11. JMM

JMM Senior Member

Sinds:
    8 aug 2006
    Afzien? Zal wel meevallen maar de tweedehandsprijzen, die vallen niet mee. ;)

Als ik wil kan ik mijn MSI 1080TI met een serieuze winst verkopen...ik twijfel nog.
    Bedoel, de huidige games zijn deze FPS monsters echt niet waard, een 980ti is voorlopig ruim voldoende op 1080p en de RTX series zijn eigenlijk te krachtig voor de huidige games...shame on you aan de game developpers, initiatief en fantasie zijn zeer ver zoek..

En ja, ray tracing....wat kun je daar objectief over lullen....niet veel als je bedenkt dat de huidige games, zonder die waardeloze RTX, verslonden worden door de meest krachtige kaarten.

Ja, zelfs met een mining kaart doe je een goede koop, tja..niet te geloven eigenlijk!

D'r is nu een punt bereikt waarbij het evenwicht volledig zoek is.

12. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Haha ik heb mijn 580 op bijna 590 clocks draaien. Voor 1080p nog ruim voldoende voor mij. Wat jij hebt met je gpu had ik dus met mijn CPU. Met dikke winst verkocht en ik heb er geen spijt van!

13. JMM

JMM Senior Member

Sinds:
    8 aug 2006
    Hehe, ja kan ik wel geloven...ben nog steeds aan het twijfelen.. een 980 ti is eigenlijk ruim voldoende voor de huidige games op 1080p en in de nabije toekomst komt er niet echt veel verbetering in...tja...twijfel, twijfel.

14. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Als je meer terug krijgt dan wat je er voor gegeven hebt.. wat laat je? Zo kans krijg je sowieso niet zo snel meer. Op gegeven moment kelderen de prijzen weer en dan krijg je het er nooit meer voor terug. Maar goed Tis je eigen keuze ;)

15. JMM

JMM Senior Member

Sinds:
    8 aug 2006
    Ja, i know maar het is zo'n lekkere, compromisloze kaart...misschien doe ik het wel...ik weet het nog niet.

16. willemc700

willemc700 Senior Member

Sinds:
    10 mei 2010
    De kaarten hebben 3 tot 6 maanden gedraaid zo efficient mogelijk.. in een server ruimte. Wat iedereen snel lijkt te vergeten is dat een miner moet draaien
    . Een die steeds crashed omdat de temps te hoog worden levert niets op.. dus in je pc wirdt deze waarschijnlijk warmer.

Prijzen: 550 voor sub 2000 bins, 575 voor de sub 2100 bins en 650 voor de 2100 en hogere bins, als ik ze heb en weg wil doen. Dit zijn overigens de minimale en vaste prijzen ex verzend kosten, hoewel ophalen leuker is..

Laatst bewerkt: 2 dec 2018
  17. JMM

JMM Senior Member

Sinds:
    8 aug 2006
    Dat zijn geen slechte prijzen, ook al is er mee gemined.

18. willemc700

willemc700 Senior Member

Sinds:
    10 mei 2010
    Klopt, ze moeten wel verkocht worden..

19. Gronaldo

Gronaldo Senior Member

Sinds:
    1 sep 2013
    Merk, model.....?

20. wailingwimmy

wailingwimmy Senior Member