verplicht te leveren voor prijs op website?

Status
Niet open voor verdere reacties.

h4ck3r

Senior Member
User systemen
ik zag net op deze site dat de macs gratis zijn:twisted:. zo kan je inclusief zendkostenen + btw een macbook pro kopen voor 13,60. als ik er een bestel, kunnen ze dan later nog de overige 2000 euro eisen? of zijn ze verplicht te leveren?

Laatst bewerkt:

Quercus

Senior Member
User systemen
Wat schiet je er mee op als je bij voorbaat al weet dat je een kansloze actie start. Ik voorzie een nieuwe topic, die je begint omdat het jouw te lang duurt, voordat jij je geld hebt teruggestort gekregen.

h4ck3r

Senior Member
User systemen
1 macbookpro 17" besteld voor 11.30:mrgreen: verwacht idd niet dat hij aankomt, maar valt te proberen....

@hierboven: bedankt, had ik niet eens gezien.(kun jij dan aub ook ff je quote weghalen?)

Heb het weer weg gehaald, niet meer doen he een link neer zetten als je daar bent ingelogd.

Hoop voor je dat dit gaat lukken, maar ben toch bang van niet. grt Hans

Freakster

Senior Member
User systemen
Mochten ze jouw betaling geaccepteerd hebben en dus jouw geld ontvangen hebben, is 't product van jou als ik me niet vergis. Zij zijn akkoord gegaan met de betaling, wat geldig is als contract. Jij bent nu de eigenaar. correct me if i'm wrong.

edit: Net even op die site gekeken, maar geen enkele prijs klopt. Grote kans dus dat ze niks gaan leveren. Aangezien je al betaald hebt, even belletje naar de consumentenbond ;)

Laatst bewerkt:

Quercus

Senior Member
User systemen
@Freakster, Waarom beweer je dat, terwijl er al diverse keren een topic voorbij is gekomen dat je in zo'n geval als dit, geen enkele kans maakt.

Wie is de Geus?:D

hihihi jouw winkelmand besteld:
Regel: 1
Artikelnr.: M9179ZM/A - Cinema Display 30" DVI
Aantal: 2
Prijs ex BTW: 1.80

Regel: 2
Artikelnr.: MC226N/A - MacBook Pro 17” 2.8GHz 4GB/500GB/GeForce 9400M/GeForce 9600MGT-512 (model 2009)
Aantal: 28
Prijs ex BTW: 2.30

Regel: 3
Artikelnr.: MB991N/A - MacBook Pro 13” 2.53GHz 4GB/250GB/SD/GeForce 9400M (model 2009)
Aantal: 1
Prijs ex BTW: 1.40

------------------------------------
BTW: 13.18
Verzendkosten: 9.00
Totaal: 78.37

Oh ja nu waren mijn gegevens te zien bij linkklik uit je eerste post dus ik heb het even echt verne*kt, sorry als jouw acount bij hun daar last van krijgt.

h4ck3r

Senior Member
User systemen
maakt niet uit;) ook wel erg dom idd om mn gegevens zo online te zetten:roll:

maar als ze zeggen dat ze niet gaan leveren, en dat ik de resterende 2000 euro moet betalen, kan ik dan weigeren en annuleren?

Vermoedelijk is de zaak achter de site failliet.
Het is slecht geregeld, en nu kunnen ze geen bestellingen krijgen waarbij mensen vooruit betalen, dat was een issue bij andere failliesementen waarbij mensen toen de zaak al fors door de knieen was gegaan online besteld hadden en vooruitbetaald, die waren hun geld kwijt.
Even alle prijzen naar 0 is natuurlijk erg snel gedaan.

Tuurlijk niet, je besteld iets voor een vermelde prijs, als die prijs achteraf niet klopt dan kunnen ze het misschien vragen, maar als jij nee zegt kunnen ze enkel de koop ontbinden.
Als ze leveren kan je wat geharrewar verwachten leidende tot terugzenden (wat je zelf wel zou doen denk ik als net mens) maar een rekening MOETEN betalen nee lijkt mij stug.
Maar goed nogmaals, ofwel de hele site is eerdaags uit de lucht omdat ze een nieuwe aan het bouwen zijn, of de zaak is op de fles dus even tweakers frontpage in de gaten houden.

Laatst bewerkt:

h4ck3r

Senior Member
User systemen
Regel: 1
Artikelnr.: MC226N/A - MacBook Pro 17” 2.8GHz 4GB/500GB/GeForce 9400M/GeForce 9600MGT-512 (model 2009)
Aantal: 1
Prijs ex BTW: 2.30

BTW: 0.44
Verzendkosten: 9.00
Totaal: 11.30

ik heb maar op safe gespeeld ;)

nah, site is te buggy, open en dan oudere producten.
Volgens mij krijg je niets meer dan de bestelbevestiging, maar goed ik heb ook twee bestellingen gedaan dus we houden elkaar op de hoogte, maar verwacht er niets van, er klopt te weinig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan