Verkrijgbaarheid België

Regelmatig krijgen we de vraag waar Hardware.Info Magazine verkrijgbaar is in België. Helaas kunnen we deze informatie als redactie niet verkrijgen. Mocht je een winkel weten waar het blad te koop is: vermeld het dan in deze thread.

Jerree

Member
In elke standaard boekhandel te verkrijgen normaal
http://www.standaardboek.be/

Hier in diest/scherpenheuvel is het in de lokale boekhandels te verkrijgen evenals de Delhaize
Edit: het blijkt toch te zijn dat het niet meer te vinden is :(

Edit 28 juli: in de louis delhaize naast het gemeentehuis van scherpenheuvel zijn ze er wel ;)

Laatst bewerkt:

Big Momma

Senior Member
Op voorwaarde dat niemand de shop in Leuven leeggeplunderd voordat ik mijn exemplaar heb: In de IMS ( International Magazine Store ) zijn ze altijd. Via "zoek tijdschrift" op de site kan je kijken of het magazine in de winkel ligt. Wat nu nog niet het geval is voor nummer 3.

Jerronimo

Member
bij mij in het dorp hebben ze ze vroeger gehad (in 2 winkels) maar meestal het vorige nummer
nu nergens meer te vinden en kzou er echt wel een wille vinde waar ze het verkopen...

Hoop

Senior Member
Een zeer goede oplossing is een abonnement te nemen;),je moet niet meer zoeken en je krijgt het op tijd in de brievenbus...:D

Zo doe ik het al twee jaartjes...

Jerronimo

Member
ik heb momenteel een abonnement
maar ik koop het liever elke keer afzonderlijk, als het me dan niet zint die maand of geen tijd kan ik het nog altijd laten

Paretje

Member
Weet er niemand een online webshop waar je #6/2009 kan kopen? Ik heb namelijk gekozen om voor Fysica een opdracht rond nanotechnologie te maken. Daarom ben ik er al een hele tijd op zoek naar, maar in de streek schijnbaar niet verkrijgbaar. Zou dus handig zijn hem alsnog online te kopen.

Nu ik er achter ben gekomen hoe lastig het is om een exemplaar te bemachtigen, zal ik zeker uitkijken naar een abonnement ...

harkie15

Member
Het is inderdaad huilen met de pet op.
Het nummer 4/2009 is actueel het meest recente dat in mijn krantenwinkel te verkrijgen is. :x

harkie15

Member
Inderdaad, dat was ook het enige nummer die ik gevonden heb.
Blijkbaar wachten de Nederlanders tot hun overtollige nummers quasi 'obsolete' zijn, alvorens ze op de Vlaamse markt te dumpen.
En dan moet je nog 20 cent méér betalen dan in Nederland voor een nummer van 6 maanden oud. :(

Lemmy

Senior Member
Ik zit er aan te denken om mij hierop te aboneren, in de plaatselijke krantenwinkel is hij soms verkrijgbaar weet ik, maar ik vraag mij af, de editie die nu in de omloop is, krijg ik die ook of is het pas vanaf de volgende?

Lemmy

Senior Member
De volgende hopelijk net wel, deze zeker niet.
Jammer, maar je kan ze los bijbestellen, heb deze nodig, omdat ik voor Technisch vak informatica: Hardware & beheer van computersystemen tegen volgende maand iets over de voeding moet doen, en in deze staat er een heuse vergelijkingstest geloof ik.

Bovenaan