1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

(Verkocht) Intel Core i5-3570K + MSI Z77A-G43 + Crucial Ballistix Tactical 16GB te koop!

Discussie in 'Afgeronde verkopen' gestart door Manyuken, 10 okt 2017.

Topicstatus:
Gesloten, verdere reacties plaatsen is niet mogelijk.
  1. Manyuken

Manyuken Senior Member

Sinds:
    20 feb 2013
    Omdat ik kan upgraden naar een nieuwer setje biedt ik mijn huidige set te koop aan.
    Het gaat om een:
    * i5 3570k tray processor (dus geen koeler, nooit overclocked geweest!)
    * MSI Z77A-G43 gaming moederbord
    * Crucial Ballistix Tactical 16GB DDR3-1600 CL8 kit van 2 ram modules (ook nooit overclocked oid!)

Zijn alle 3 in superstaat! Van het moederbord (en ik dacht ook geheugen) heb ik het doosje nog liggen.

Doe een goed bod en wie weet is dit setje voor jou!

(Gereserveerd!)

Laatst bewerkt: 31 okt 2017
  2. elivdg98

elivdg98 Senior Member

Sinds:
    2 mrt 2016
    Had dat mobo ook, prima ding alleen jammer dat ie maar 2 sata 6gb/s poorten had en geen SLI ondersteuning. Voor de rest niks te klagen. :)

3. Manyuken

Manyuken Senior Member

Sinds:
    20 feb 2013
    Klopt! Ik ga nu op zich wel naar een mooie upgrade toe :)
    Kon van een vriend voor pak weg dezelfde prijs als ik mijn setje verkocht heb het volgende overnemen:
    MSI Z97 SLI Krait Edition mobo
    i5 4670K
    16GB DDR3 1866 Hyper X kit.

Is toch wel een upgrade waar ik iets aan heb :)

4. elivdg98

elivdg98 Senior Member

Sinds:
    2 mrt 2016
    Het zal niet heel veel uitmaken qua presentatie verschil. Maar aangezien je er niks voor hebt moeten bijbetalen is daar niks mis mee. En qua featureset/looks ga je er in ieder geval zeker op vooruit. :p

5. Manyuken

Manyuken Senior Member

Sinds:
    20 feb 2013
    Nah als ik reviews, benchmarks etc moet geloven zou het ongeveer 10-15% performance winst moeten kunnen geven. Merk nu dat bijv Destiny 2 af en toe een frame drop heeft en ik vermoed dat het mijn cpu is ;) Maar die is ook nooit overclocked geweest.

Groot voordeel van die i5 4670k is dat ie gemiddeld met games zo'n 30+ watt minder verbruikt dus dat is wel mooi meegenomen :D

Topicstatus:
Gesloten, verdere reacties plaatsen is niet mogelijk.