[VERKOCHT] HyperX Cloud Zwart aangeboden, €20,- excl. verzending

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roel1966

Senior Member
User systemen
De microfoon is helaas wel defect, maar reeds nog los te krijgen via https://www.hyperxgaming.com/us/headsets/accessories.
Koptelefoons verkopen 2de hands bijna niet vanwege hygiëne waarmee ik niet wil zeggen dat jij niet verzorgd zou zijn. Denk dat je misschien ook meer kans zou maken als je dat setje met microfoon en oorschelpen al nieuw erbij zou kunnen verkopen. Als mensen dat nog eerst zelf moeten gaan bestellen dan kiezen ze toch al snel voor een complete nieuwe.

Koptelefoons verkopen 2de hands bijna niet vanwege hygiëne waarmee ik niet wil zeggen dat jij niet verzorgd zou zijn. Denk dat je misschien ook meer kans zou maken als je dat setje met microfoon en oorschelpen al nieuw erbij zou kunnen verkopen. Als mensen dat nog eerst zelf moeten gaan bestellen dan kiezen ze toch al snel voor een complete nieuwe.
Toch heb ik in het verleden al eerder een gebruikte koptelefoon verkocht. Zou zelf ook eerder moeite hebben met een 2e hands smartphone qua hygiëne dan met een koptelefoon, bedenk je maar eens waar die allemaal geweest is ;) Maar ik vat het niet persoonlijk op hoor!

Ik heb bewust zelf geen nieuwe microfoon er bij besteld.
Want de headset is perfect te gebruiken als alleen een koptelefoon. En voor dat doeleinde alleen al het geld waard (, helemaal als je alle accessoires erbij rekent).

Roel1966

Senior Member
User systemen
Zou zelf ook eerder moeite hebben met een 2e hands smartphone qua hygiëne
Snap wat je bedoeld maar ik steek een gsm nooit in een broekzak :). Maar een smartphone kan je wel nog vrij gemakkelijk schoonmaken.
Toch heb ik in het verleden al eerder een gebruikte koptelefoon verkocht.
Ik heb er zelf nooit een 2de hands gekocht, gewoon het idee, weet niet......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan