Verbeterpuntjes voor website interface

Met de meeste zaken op de nieuwe website kan ik nog een beetje leven al vind ik het echt geen verbetering tegenover vroeger maar reviews sla ik tegenwoordig gewoon over omdat ik a) niet elke benchmark hoef te zien en b) geen zin heb om telkens een half uur te scrollen.
Vroeger las ik de conclusie, eventuele reacties op de review en alleen de bepaalde benchmarks die mij interesseren.
Ik merk ook duidelijk aan mezelf dat ik HWI veel minder frequent bezoek als bij de oude site en ik kan me voorstellen dat ik niet de enige ben, dus wat mij betreft slaat HWI 7.0 de bal volkomen mis.
De reviews hebben nog steeds een inhoudsopgave waarmee je snel naar andere pagina's kan springen. Misschien moeten we de inhoudsopgave nog wat duidelijker weergeven?

De reviews hebben nog steeds een inhoudsopgave waarmee je snel naar andere pagina's kan springen. Misschien moeten we de inhoudsopgave nog wat duidelijker weergeven?
Bedankt om dit te melden en eerlijk waar, ik heb er even de laatste review (Fractal Design Ion+) bijgenomen en dit was me echt niet eerder opgevallen.
Had je niets gezegd dan had ik er waarschijnlijk ook over blijven kijken vermoed ik.
Maar goed, je kan dus wel direct naar een bepaald hoofdstuk gaan en van daaruit kan je met je pijltjes van je browser terug naar het begin springen en weer een volgend hoofdstuk kiezen want het blijft natuurlijk nog steeds een ellenlange review die op één enkele pagina staat.
Niet echt optimaal maar alles beter dan constant moeten scrollen en hopen dat je ook uitkomt waar je wil zijn.

Bedankt om dit te melden en eerlijk waar, ik heb er even de laatste review (Fractal Design Ion+) bijgenomen en dit was me echt niet eerder opgevallen.
Had je niets gezegd dan had ik er waarschijnlijk ook over blijven kijken vermoed ik.
Dat is sowieso informatie waar we wat met kunnen. Als mensen de inhoudsopgave niet zien dan zullen we moeten kijken hoe we die wat meer kunnen laten opvallen.

Bovenaan