van potato na protato

is het dan eindelijk zover dat ik een eigen en een goede gaming pc krijg? ik heb namelijk al heel lang gewacht voor genoeg geld maar helaas ben ik niet de rijkste en spaar ik ondertussen nu al 5 jaar en heb ik nog steeds niet genoeg geld voor een gaming pc dus als ik deze pc zou krijgen zou dit zeer tof zijn aangezien ik gewoon teveel vrije tijd heb

dakdekker

Member
als je nou in die 5 jaar 20 euro per maand had gespaard had je een prima pc gehad hoor :) dan had je nu 1200 euro gehad en in die teveel vrije tijd wat extra werken ? heb je nog meer

joz

Senior Member
aangezien ik gewoon teveel vrije tijd heb
spaar ik ondertussen nu al 5 jaar
Dit strookt niet helemaal met elkaar, teveel vrije tijd en het niet voor elkaar krijgen om te sparen. Misschien gewoon wat (meer) gaan werken? Als je onder een bepaalde leeftijd zit waardoor je niet veel kan werken, is er wel iets creatiefs op te verzinnen om het toch voor elkaar te krijgen. Genoeg mensen die hun heg gesnoeid willen hebben of hun gras gemaaid (nu wellicht wat minder maar het idee is er).
Of zoals ik vroeger ook vaak deed in de herfst; walnoten verzamelen, in zakken gooien en verkopen. Dat was lucratiever dan het klinkt, heb ik aardig wat hardware mee bij elkaar gespaard, zoals dit ding bv, koste toen een godsvermogen :)
Het is ook veel leuker het zelf te verdienen dan dat je het in je schoot geworpen krijgt, kan ik je vertellen.

BenVC

Member
Knuffelbeertje s, misschien je spaaractie anders inrichten, misschien eens rondvragen hoe andere vrienden sparen. komt wel goed dan! maar wie weet win je hier en dan heb je de pc. Maar dan zou ik toch nog eens naar dat sparen kijken. Succes in ieder geval!

Bovenaan