Uplay Ghost Recon Breakpoint start niet op

Metaltoby

Senior Member
User systemen
Ik krijg tijdens de Beta uitgave van GR breakpoint elke keer de melding dat ik geen toegangsrechten heb op de gamelauncher.
Ik heb via rechtermuisknop de rechten toegekent aan alle bestanden zodat ik zowwel kan lezen en schrijven maar toch krijg ik dezelfde melding opnieuw. Ook heb ik geprobeert om ubisoft als admin te openen maar dat werkt ook niet. Wie kan mij helpen dit op te lossen?

22.JPG

nutty

Senior Member
User systemen
Heb je hier wat aan?:

If you’re having problems with the BattlEye Launcher blocking files in the Ghost Recon Breakpoint Beta, it’s likely not the launcher itself that’s causing the problem. Instead, it’s your version of Windows. Namely, if you’re participating in Windows Insider, BattlEye can experience hiccups. Breakpoint isn’t the only game with these issues; The Crew 2 and R6: Siege are also problematic.
Unfortunately, the only way to solve this issue is to roll back to a release version of Windows. Put plainly, Ubisoft does not support preview versions of Windows. And, well, they can’t really be expected to. So, yeah; if you have an Insider version of Windows, you’ll have to go back to a released version, and this issue should go away.

En meer hier:
https://www.gosunoob.com/ghost-recon-breakpoint/battleye-launcher-silent-40002-30086-crash-on-connection/

Metaltoby

Senior Member
User systemen
Hoi Nutty, het heeft even geduurd maar ik heb mijn insider preview vervangen door een reguliere versie en alles werkt nu wel naar behoren. Jammer dat Ubisoft geen insider preview ondersteund of probeert te volgen. Bedankt voor de Tip!

Bovenaan