Update "Opgelicht door MediaMarkt??"

Yogi Bear

Senior Member
User systemen
Omdat het eerdere topic met dezelfde naam grimmige trekjes begon te vertonen en de ontwikkeling enigszins stagneerde, werd dat van hogerhand op slot gedaan.
Toch wil ik de pessimisten onder ons, nu een positief hart onder de riem steken wat het "Stand your Ground" betreft. :8)

Goed nieuws is dat MediaMarkt, wellicht onder druk van het iets enthousiaster topic op Tweakers, eieren voor het geld heeft gekozen.
Een opsteker dus voor iedereen die ook de "kleine dingen in het leven" weet te waarderen. :lol:

Ik bedank iedereen die positief heeft meegedacht maar ook de broodnodige criticasters, voor de even nodige discussiestof.
Wij hoeven het tenslotte niet altijd met elkaar eens te zijn en het kan geen kwaad het "eigen gelijk" te toetsen aan kritiek van anderen.

Schaalvergroting is gelukkig niet nodig gebleken, laten wij hopen dat deze dingen in de toekomst voor iedereen wat soepeler gaan verlopen.
Hulde ook aan een stroef MediaMarkt, dat het nu toch correct is teruggekomen van een wat heilloze weg.

Dit kreeg ik (met nog een stel volhouders) net binnen:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw geduld.

Naar aanleiding van de verkeerd geleverde USB stick(s) zullen wij overgaan tot opnieuw uitleveren.
Uiterlijk eind volgende week zou de juiste USB stick(s) bij u geleverd moeten worden.

Graag verzoeken wij u de verkeerd geleverde USB stick(s) te behouden.

Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt team

Zoals beloofd zal ik het bedrag verdubbelen en overmaken op "Artsen zonder grenzen".
Zij zijn toch onze echte helden. ;)

Laatst bewerkt:
Bovenaan