Ultimate GTX 1080 4K Gaming white MSI ARCTIC build!

kinger

Senior Member
User systemen
Staat nergens dat dat niet mag in de spel regels.
Ik heb hwi gevraagd of ik actief stemmen mag "ronselen", werd niet gewaardeerd. Overigens is het duidelijk dat deze mensen niet stemmen om hoe goed de build is maar op de persoon omdat ze deze kennen. Waardoor dus het hele doel van stemmen wordt verziekt.

Ik heb hwi gevraagd of ik actief stemmen mag "ronselen", werd niet gewaardeerd. Overigens is het duidelijk dat deze mensen niet stemmen om hoe goed de build is maar op de persoon omdat ze deze kennen. Waardoor dus het hele doel van stemmen wordt verziekt.
Bij genoeg win acties gebeurd dit, maar hier is het ook goed zichtbaar dat het gebeurt. Je zult nooit een eerlijke winactie kunnen doen met stemmen, er zal altijd vriendjes politiek blijven.

willemc700

Senior Member
User systemen
Vergeet niet dat dit een voorselectie is. MSI bepaald de eindselectie en dan zijn er slechts enkele builds en veel stemmen, dan zal ronselen niet helpen. Daarbij komt dat MSI altijd de mogelijkheid heeft om wildcards uit te delen.
Ondertussen heeft deze build genoeg replies om zeker door MSI beoordeeld te worden.
Het mooiste zou zijn om bij de eindbeoordeling (stemmen door de lezers) puur alleen de builds neer te zetten en niet de namen van de builders maar dat laat ik aan @Koen Crijns zijn zijn mensen over.

Bovenaan