1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

U dient door iedereen gemachtigd te worden........

Discussie in 'Desktop besturingssystemen' gestart door golden brown, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Gesloten, verdere reacties plaatsen is niet mogelijk.
  1. golden brown

golden brown Senior Member

Sinds:
    30 mei 2011
    eey,

ik heb laatst m'n pc helemaal leeggehaalt en andere windows (w7) op me pc gezet maar nadat ik een spelletje aan het downloaden was en deze had geinstalleerd moest ik nog een paul.dll betand in de intallatie map plakken.
    maar toen gaf hij een foutmelding: u dient door iedereen gemachtigd te worden om wijzigingen aan dit bestand te kunnen aanbrengen.
    ik ben admin en de enige gebruiker van de pc. ook heb ik UAC (user account control)
    ook al uitgezet.

weet iemand waar dit aan kan liggen?

Bijgevoegde bestanden:

2. mmx

mmx Senior Member

Sinds:
    25 okt 2009
    sleep je hem vanuit winrar gelijk naar die map?

als ik jou was dan zou ik het bestand eerst even naar je bureaublad slepen, en dan vanuit je bureaublad naar die map slepen.

als dat niet werkt dan kan je proberen dat bestand te kopiëren, en dan in die map te plakken.

offtopic: gaat het hier om een illegaal gedownload spel?

3. Skatawes

Skatawes Senior Member

Sinds:
    23 jun 2010
    rechter muisknop op de fable 3 map en dan Word eigenaar, vervolgens eigenschappen openen en bij beveiliging jezelf volledig beheer geven

4. golden brown

Sinds:
    30 mei 2011
    @mmx, nee het is geen winrar bestand maar een iso. ik heb heb met deamon tools geopend. en ik kan hem ook niet naar het bureaublad slapen en kopiéren en plakken wil ook niet.
    @skatawes als ik op take ownership klik dan krij ik heel even zo'n scherm van opdrachtprompt te zien en dan is het weer weg en als ik dan bij eigenschappen kijk staat er niks van beveiliging of iets wat er op lijkt in

Bijgevoegde bestanden:

• dude.jpg
      dude.jpg
      Bestandsgrootte:
      173,3 KB
      Views:
      158
  5. KEVOO7

KEVOO7 Senior Member

Sinds:
    26 sep 2008
    @mmx zo te zien gaat het inderdaad om een illegale versie, hij wil de paul.dll vervangen zodat de beveiliging omzeilt word.

6. golden brown

Sinds:
    30 mei 2011
    @KEVOO7, ja dat klopt. of zijn die vragen niet toegestaan op dit forum?

7. Constant

Constant Senior Member

Sinds:
    24 apr 2004
    [modbreak]Welkom op ons forum.

1. Lees svp de forumregels nog even na, we staan geen discussies toe over illegale software en we gaan daar zeker geen support op geven.
    2. Koop de legale versie en je probleem is zeer waarschijnlijk opgelost.

[/modbreak]

Topicstatus:
Gesloten, verdere reacties plaatsen is niet mogelijk.