TV paneel gezocht

Hallo beste mensen:)

Om het kort te houden, mijn oom heeft een TV gekocht voor op het werk, heeft hij een maand later uitgepakt, en nu bleek het paneel gebroken te zijn. En daar zit geen garantie op. Stond binnen 2 dagen aangeven.

Nu zoeken we dus een ander TV paneel. We kunnen het ophalen in een straal van 100km rond Houten.

Ik heb zelf al op internet gezocht of je een los paneel kunt kopen, maar nog niks gevonden. Suggesties zijn dus uiteraard welkom:)

Bijlagen

Forum m8

Senior Member
User systemen
En daar zit geen garantie op. Stond binnen 2 dagen aangeven.
Waar staat dat? Is toch gewoon transportschade?

Wat betreft het losse paneel; voor laptops zijn wel gewoon losse panelen te koop. Kan voor deze 65" niet zo wat vinden, maar de kosten van het paneel als percentage van het geheel zijn hier veel hoger. Kun je denk beter een compleet nieuwe kopen. Demonteren zal ook wel een draak zijn.

En of het transport schade is. De zijkant van het paneel is gebroken()() Maar als het 2e hands kan, is dat ook prima. En het is zakelijke besteld (als het goed is). Daar heb je volgens mij niet dezelfde rechten als consumenten. Had ik een keertje bij een MaxICT review gelezen. Toen moest iemand betalen voor het retour, en nog wat extra kosten 🤔

Maar ik zal het eens navragen of hij al contact had gezocht. Want hij zij dat het binnen 2 dagen aangegeven moest worden als er transport schade is.

Laatst bewerkt:
Bovenaan