tv gaat vanzelf aan en uit

Beste lezers

Ik heb een samsung LE32B450 tv die sinds kort uit zichzelf aan gaat, soms gaat hij ook vanzelf uit. Ook gebeurt dit meerdere malen na elkaar. Heb al eens wat aan het googelen geweest, en kon iets zijn met condensatoren, en op het eerste zicht lijken deze toch allemaal nog in orde (visuele controle). Kan iemand me helpen.

Alvast bedankt!

Gronaldo

Senior Member
User systemen
Komt dit niet doordat hij via HDMI een startsignaal ontvangt van aangesloten set-top box/decoder of zo? Dit kan bij bijvoorbeeld heropstarten daarvan. Mij UPC Horizon box doet dit dagelijks (soms meerdere malen).
Dit kan je vaak uitzetten in je TV, maar je kan bij wijze van test ook de kabels eens lostrekken en kijken of het over is.

Komt dit niet doordat hij via HDMI een startsignaal ontvangt van aangesloten set-top box/decoder of zo? Dit kan bij bijvoorbeeld heropstarten daarvan. Mij UPC Horizon box doet dit dagelijks (soms meerdere malen).
Dit kan je vaak uitzetten in je TV, maar je kan bij wijze van test ook de kabels eens lostrekken en kijken of het over is.
Dat is het ook niet denk ik. Het is trouwens ook enkel mijn xbox 360 die er aan hangt.

Als ik de tv niet gebruik trek ik de stekker er nu altijd uit. Ik stak hem net in en hij startte meteen op en viel terug uit, meerdere malen na elkaar. Wanneer hij opstond ging hij vanzelf naar menu, dan viel de menu weer weg en opende hij weer vanzelf. Ik heb nu eens de batterijen uit de afstandsbediening gehaald.

Net getest, geen kabels aangesloten, geen batterijen in de afstandsbediening toch gaat hij aan en uit.

Bovenaan