TV advies

Ik wil graag een nieuwe televisie aanschaffen, heb wel wat eisen, maar geen budget voor OLED. Dan kom je bij de QLED of LCD schermen uit, max ongeveer 1500 euro. Ik heb nu nog een 50" Panasonic plasma.
Nu heb ik diverse modellen in de aanbieding gezien zoals de 65NU8000, en de 65Q6F van Samsung. Echter zijn er nog zo veel andere mogelijkheden/merken en heb ik niet echt een idee wat nu de beste optie is.

- Netflix, upgraden naar premium, dus Dolby Vision is nodig?
-PS4 Pro, HDR nodig (nog een bepaalde versie?)
-Ik heb een Yamaha versterker met voldoende HDMI aansluitingen en ARC ondersteuning, ik kan dus het e.e.a. daar op aansluiten om het DTS probleem van Samsung te omzeilen.
-Verder gaat de voorkeur uit naar een 65'' scherm.

Suggesties? Vergeet ik info?

jurrian120

Senior Member
User systemen
Zet het dan weg als een eis. Je geeft nu aan iets te willen rond de €1500 en het liefste 65" is.

Zelf had ik die €200 zo betaald om alleen al OLED te hebben.

quiller

Senior Member
User systemen
Volledig eens met de reactie van Niels... Als het beoogde 50% boven budget zou zijn is dat iets anders, maar nu is het mijn inziens beter om even door te sparen en/of een mooie promo af te wachten (hoe verder in het jaar hoe beter de promo's).

JB56

Senior Member
User systemen
TS, het is uiteraard jouw geld en jij bepaalt wat je wil. Maar je zit qua budget al dicht bij die Oled 65". Ga eens kijken/vergelijken, dan begrijp je waarom dat volk hier zo "zeurt" dat je de Oled moet overwegen.
Ik kan zelf maximaal een 50" tv kwijt, anders had hier al lang een Oled gestaan........

Sprakeloos

Senior Member
User systemen
Je kunt ook even het topic bij de buren in de gaten houden:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1832627
Zijn een aantal leveranciers (officiële dealers) van OLED televisies die als je ze direct benadert voor een persoonlijke prijs honderden euro's onder hun reguliere winkelprijs gaan.
Zelf vorig jaar een 65" LG gekocht bij Apollo voor een zeer scherpe prijs (wel ruim boven jouw budget maar gaat om het idee) en vervolgens ook nog eens 500 euro cashback van LG. Dat was een 65C8PLA en kwam uiteindelijk net boven de 2000 uit.
Zou me voor een B versie niet verbazen als je met een beetje geduld zeer dicht in de buurt van jouw budget kunt komen.

Bovenaan