Tv 65'' smart problemen

Ik heb van de week de 65'' LED tv gekocht van TCL .
Elke keer als ik Youtube probeer te gebruiken laad die soms wel in maar vaak blijft het scherm zwart of laad het filmpje totaal niet.
https://www.bol.com/nl/p/tcl-65dp60...h=vMZfX0hdCJmXBAt44ZNLmg.1_27.28.ProductImage

Waar kan dit aan liggen?
Probeer hem ook up te daten maar ik zou niet weten hoe het werkt via de usb kan die de bestanden niet inlezen.
Er zit verder ook geen play store op waar ik de tv of youtube mee kan updaten..

Het internet zit tussen de 20a25Mbit bedraad via de draadloze verbinding wifi set over het stroom netwerk.

Flipking94

Senior Member
User systemen
Hoe werken andere toepassingen op de tv die het internet nodig hebben? Zoals bvb spotify, internet zoeken, ... Kan zijn dat je internet niet altijd mee wil.

Kende het merk overigens niet. Daarnaast ook weinig tot geen reviews over te vinden. En nu zelfs niet meer leverbaar bij de enige winkel die deze aanbood (bol). Vreemde keuze om juist hiervoor te gaan, ik zou het persoonlijk niet gedaan hebben. Er zijn genoeg negatieve reacties te vinden over onbekende tv-schermen, laat staan de aftersale.

Desnoods kan je hem altijd terugsturen en voor een bekendere tv-serie gaan, je hebt nog 3 weken ;).

Hoe werken andere toepassingen op de tv die het internet nodig hebben? Zoals bvb spotify, internet zoeken, ... Kan zijn dat je internet niet altijd mee wil.

Kende het merk overigens niet. Daarnaast ook weinig tot geen reviews over te vinden. En nu zelfs niet meer leverbaar bij de enige winkel die deze aanbood (bol). Vreemde keuze om juist hiervoor te gaan, ik zou het persoonlijk niet gedaan hebben. Er zijn genoeg negatieve reacties te vinden over onbekende tv-schermen, laat staan de aftersale.

Desnoods kan je hem altijd terugsturen en voor een bekendere tv-serie gaan, je hebt nog 3 weken ;).
Wat ik kan vinden is dat ze in Europa minder goede schermen leveren dan in de US, beetje vreemde strategie.

Bovenaan