1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

ts-pc gamer zonder pedalen.

Discussie in 'Toetsenborden, muizen en overige invoerapparaten' gestart door niels pronk, 1 jun 2019.

1. niels pronk

niels pronk Member

Sinds:
    3 jan 2003
    Misschien een rare vraag;maar ik heb de Thrustmaster TS Pc Racer gekocht,het stuur en de servo waar hij aan vast zit maar zonder pendalen.
    ik dacht je kan die knoppen instellen voor gas en rem maar voor als nog niet gelukt
    nu kan ik dus niet gas geven ik heb getest met RaceRoom Racing Experience het stuur en de schakelflippers doen het.
    doe ik iets verkeerd met de instellingen of moet ik dan nu even goed pendalen kopen?.

2. WhiteSnake

WhiteSnake Senior Member

Sinds:
    30 apr 2008
    Ja, zo ver ik weet heb je daarbij echt nog pedalen bij nodig + ik zou er ook een H-Shifter bij kopen als je bvb Assetto Corsa speelt.
    Dat stuur is bedoelt om je eiugen set mee samen te stellen.

3. niels pronk

niels pronk Member

Sinds:
    3 jan 2003
    Oke bedankt,die H-Shifter dat kan ik wel met die schakelflippers op het stuur zon erge race fanaat ben ik nu ook niet

4. WhiteSnake

WhiteSnake Senior Member

Sinds:
    30 apr 2008
    Dan koop je wel een heel duur stuurtje voor iemand die niet een erge race fanaat is.

Maat van me heeft hem, Stuur, Pedalen en H-Shifter en frame+stoel speelt veel Assetto Corsa, A.C. Competizione, en Project Cars 2, bij hem een paar keer er op gespeelt, wil het zelf ook wel maar vind het zo duur voor een goed setje.

Maar sommige race games als Assetto Corsa doen het veel lekkerder met een H-Shifter bij de wagen die dat in het echt ook hebben, vraag me niet waarom, maar om de een of andere reden gaat het dan gewoon beter.

Let wel op welkle perdalen je koopt, geloof dat ze niet allemaal compatible zijn met je stuur.

Laatst bewerkt: 1 jun 2019
  5. Themeanmachine

Themeanmachine Senior Member

Sinds:
    31 mrt 2002
    Die komt inderdaad zonder pedalen. Je kunt een willekeurige USB pedalen set ernaast gebruiken of één set uit het Thrustmaster ecosysteem. (T3PA/pro)

Ik heb de originele pedalen van mijn T300 hier nog wel liggen; (gas en rem) mocht je er belang bij hebben, stuur mij dan even een PB.

Succes,
    B