TNT postpakket ook op zaterdag?

Ja ik heb vooruitbetaald, maar als ik naar de link ga van tnt waar ik men pakket kan tracen, staat erbij dat het nog niet ingegeven is in hun systeem :roll:
kzou liever gaan mountenbike dan hier achter men bakje te zitten :p

Komt wel vaker voor dat ie het niet doet, dan is hij niet ingescant bij de TNT of er is iets verkeerds gegaan met de pakket gegevens. Dus als je hem vandaag niet krijgt dan komen ze er maandag ermee aan de deur.

....kunnen zendingen zomaar kwijt raken, zoals ondergetekende ervaarde met een monitor verzonden door Azerty.

TNT werkt gewoon op zaterdag (althans, ik in elk geval), ik kan je echter adviseren om niet zoveel waarde te hechten aan de track&trace codes: vroeger was zelfs te zien om welke tijd alles precies gebeurde meende ik, zodat zenuwwachtige mensen een hele dag de TNT site konden F5'en, maar tegenwoordig is alleen de status te zien. Het komt echter voor dat pakketten verkeerd of niet worden ingescand, en je dus niet kan zien waar het pakket zich bevindt. Als je dinsdag nog niet je pakket hebt, zou ik eens even gaan bellen met 4launch over het racestuurtje, aangezien deze zenden vrijwel altijd verzekerd gebeuren (en TNT dus een x bedrag armer wordt als het stuurtje echt weg is)

rosiema

Senior Member
User systemen
xtrememaster zei:
Dat zegt nog helemaal niks.

Ik heb ook wel eens een code gehad die het niet deed, terwijl ze wel al aan de deur kwamen.
Ja ok, mensen maken fouten. Maar denk toch dat 9 van de 10 zendingen de code wel goed op internet staat. :roll:

Bovenaan