[TKG] Samsung S10e

Flipking94

Senior Member
User systemen
Beste

Iemand die deze te koop aanbiedt voor een schappelijke prijs? Ik zoek een toestel dat zgan is of zelfs nog helemaal nieuw. Iphone vind ik persoonlijk te duur en ik vind samsung persoonlijk erg fijn werken, dus vandaar dit verzoek.

Kan je mij gelukkig maken met deze phone? Aarzel niet en stuur gerust een PM! ;)

Groetjes en hopelijk tot snel!

Dieter

Roel1966

Senior Member
User systemen
Kan je mij gelukkig maken met deze phone?
Ik betwijfel of je veel reacties zal krijgen omdat die S10e nog te nieuw is wat je ook bij de 2de hands verkoop kan zien. Zo staan er b.v. maar 2 te koop op Tweakers waarvan 1 al meteen gereserveerd is en de ander voor net 100 euro onder de nieuwprijs te koop staat. Denk als je een half jaartje wacht dat je dan hetzelfde toestel vaak voor de helft kan kopen in evenzogoed bijna nieuwstaat.

Zelf gebruik ik trouwens ook best graag Samsung smartphones maar zie het nut er niet van in om mijn S8 weg te doen en om te ruilen voor een nieuw model.

Flipking94

Senior Member
User systemen
@Roel1966 blijkbaar toch niet, heb hem voor een zeer schappelijke prijs van 345 euro nieuw kunnen kopen. Dat is dus ruwweg 2/3 vd prijs in de winkel. Geduldig zijn loont vrijwel altijd ;). Ik ben in ieder geval tevreden! Product is overigens toch al een halfjaar op de markt, halveren in prijs doet een gsm niet zo snel (meer). Als je kijkt naar wat een tweedehands Iphone 8 of X nog verkoopt, verschiet je wel even.

Mag dus eigenlijk een slotje op, of hoe gaat dat met het verkoopforum? :D

PS; gsm is overigens ook verkocht voor een zeer aardig bedrag. Wellicht dat je voor je S8 misschien zelfs nog 200-250 euro zo kunnen krijgen.

Roel1966

Senior Member
User systemen
heb hem voor een zeer schappelijke prijs van 345 euro nieuw kunnen kopen
Dat is inderdaad wel netjes en scheelt toch weer een kleine 150 euro zoiets.
Wellicht dat je voor je S8 misschien zelfs nog 200-250 euro zo kunnen krijgen.
Dat zal ik er zeker nog wel voor kunnen krijgen in de staat zoals die is ( krasloos ), maar voor hetgeen ik de smartphone gebruik voldoet die eigenlijk nog meer dan prima. Enigste verschil met de nieuwe modellen is hoofdzakelijk snelheid en een misschien weer ietwat betere camera, maar ja, snelheid van die S8 vind ik nog steeds prima. Camera gebruik ik momenteel minder omdat ik laatst een Panasonic Lumix digitale camera erbij gekocht heb waarbij je toch wel merkt dat een camera met gewone lenzen toch net wat meer bied.

Bovenaan