1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

TKA: MSI R9 285 Gaming 2GB

Discussie in 'Te Koop Aangeboden' gestart door King Horse, 28 jan 2017.

1. King Horse

King Horse Senior Member

Sinds:
    10 nov 2014
    Hierbij bied ik mijn trouwe werkpaard aan, heb hem in oktober 2015 aangeschaft. Altijd gebruikt in combinatie met mijn 1440p monitor. Maar helaas is hij daar niet voldoende meer voor. Voor Full HD op Medium of High settings zal je nog prima kunnen gamen, Videokaart heeft de laatste technologieën aanboord. Waaronder FreeSync, Amd Mantle, Amd TrueAudio, DirectX 12 ft 12_0. De videoencoder is instaat om 4k op 30fps te verwerken. Zelf altijd smooth 1440P60fps gebruikt, mist niet te zware games worden gespeeld, want hij gebruikt zijn raw videokracht om het te verwerken.
    Enkel de dvi-i naar vga converter ontbreekt.
    Dus als je geïntereseerd bent kan je me een berichtje sturen, voor 120 euro heb je de kaart in huis, dit is dus inclusief verzendkosten.
    -Nick

Verkooppagina tweakers: https://tweakers.net/aanbod/1227065/msi-r9-285-gaming-2g-aangeboden.html

Bijgevoegde bestanden:

2. King Horse

King Horse Senior Member

Sinds:
    10 nov 2014
    Videokaart is nog steeds beschikbaar!

3. Stefan kok

Stefan kok

Sinds:
    17 feb 2014
    Wat is je laagste prijs ?

4. ACB41

ACB41 Senior Member

Sinds:
    8 feb 2013
    JensTX en King Horse vinden dit nuttig.
  5. King Horse

King Horse Senior Member

Sinds:
    10 nov 2014
    110 incl verzendkosten (doosje erom heen)