TKA Jonge Seasonic Core Gold GM 500

Deze voeding op 12.06 bij azerty gekocht als tijdelijke vervanger van mijn RM850i die RMA moest.
Binnen 10 dagen van Corsair een nieuwe gekregen( top service bij Corsair !)
Daarom mag deze nu in de verkoop.

Slechts 2 weken gebruikt, komt helemaal compleet in doos en met digitale factuur.

Vraagprijs 50 euro.

Daar ik in Duitsland woon alleen verzending of evt. langsbrengen indien ik weer eens in NL ben ( elke 3 a 4 weken.)

terug naar azerty heb je zelf meer geld terug...
en kan iemand anders het van azerty kopen onder de ABC'tjes
En dan betaald azerty het verschil....
Nee , bij een grote speler als amazon of sites als MaxIct had ik het zonder twijfel wel gedaan maar ik ben al jaren klant bij Azerty en altijd prima geholpen.
Ze hebben daar een prima balans tussen lage prijs en goede service.
Haal mijn spullen daar meestal af en ken de medewerkers, dan doen je je zoiets in mijn ogen niet.
Als ik nou geen cent te makken had....
Als ie nu voor 50 tientjes weggaat heeft het me 22 euro gekost, er zijn ergere dingen.

Flipking94

Senior Member
User systemen
Ik vind je bod wel grappig....
Tsja, koper mag bieden wat hij wil, of je ermee akkoord gaat of niet is dan je eigen keuze. Kostendrukkers zit nu eenmaal in de meeste mensen, het leven is immers al duur genoeg.

Ik denk dat je prijs wel realistisch is, ik heb een spiksplinternieuwe focus gold 450w voor 50 euro weten te verkopen, dus dat lijkt me wel realistisch als vraagprijs, zeker omdat de voeding nieuw wel wat meer kost...

Het is maar een bod.
bieden staat vrij, zoals ik al zij kan ik er wel om lachen ;)
Ik denk dat je prijs wel realistisch is, ik heb een spiksplinternieuwe focus gold 450w voor 50 euro weten te verkopen, dus dat lijkt me wel realistisch als vraagprijs, zeker omdat de voeding nieuw wel wat meer kost...
Denk ook dat de prijs OK is, zal wat geduld moeten hebben.

Voor 50 tientjes zou je er denk juist aan overhouden 🤪

Ik regel met Azerty vaak dat ik gewoon een nieuwe koop en zij uiteindelijk geen nieuw onderdeel sturen maar geld terug storten. Als ze dan een maand over de RMA willen doen boeit mij dat ook niet.
Hij ging helaas niet weg voor 50 tientjes :(
Goede tip van een nieuwe kopen en geld terug laten storten.
Had de Corsair echter via amazon gekocht en de RMA rechtsreeks met Corsair afgehandeld.
Toen ik hem kocht was hij op amazon 25 euro goedkoper, speel ik nu quite ;)

Bovenaan