1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

TKA: In Win D-Frame behuizing

Discussie in 'Te Koop Aangeboden' gestart door Erik Vroon, 6 mrt 2017.

1. Erik Vroon

Erik Vroon Senior Member

Sinds:
    28 sep 2002
    Aangeboden: In Win D-Frame behuizing

Ik denk dat de foto's genoeg zeggen. Dit is nummer 36 van de 500 die gemaakt zijn.

Hij heeft een aantal lichte gebruikssporen, vooral bij de voeding, aangezien de Zalman 1000 watt die ik erin gebruikt eigenlijk iets te groot was... Zie hiervoor ook de foto's. Deze zijn echter nauwelijks meer zichtbaar als er weer een voeding in zit.

Vraagprijs 40 euro, alleen afhalen. Versturen durf ik niet aan vanwege de glazen zijkanten.

IMG_0086.JPG IMG_0085.JPG

2. TJM de Groot

TJM de Groot Senior Member

Sinds:
    26 dec 2009
    Ze hadden al bij de eerste moeten stoppen wat een lelijk ding :D

Succes met de verkoop. ;)

3. HilleG

HilleG Senior Member

Sinds:
    9 apr 2008
    Ik heb wel interesse, maar alleen afhalen? Als ik het goed heb kan je deze demonteren toch? Kranten/bubbels eromheen en hij kan vrij makkelijk verstuurd worden? Of is de glasplaat veel te groot/breekbaar. Anyways, heb wel interesse, maar woon in Enschede.. andere kant van het land.

4. cebas.vanderheijden

cebas.vanderheijden

Sinds:
    12 nov 2013
    beste Erik,

Ik ben geinteresseerd ophalen is geen probleem. Hoor graag van je.

Groetjes,

CebasvdH

5. Erik Vroon

Erik Vroon Senior Member

Sinds:
    28 sep 2002
    Verkocht aan cebas.vanderheijden, hij wil hem komen ophalen, wat zeer mijn voorkeur heeft. Topic mag dicht.