tijdelijk gratis game en game aanbiedingen topic

Layers Of Fear is free for keepsies right nooOooOow (Steam)
https://www.rockpapershotgun.com/2018/06/13/layers-of-fear-free/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+rockpapershotgun/steam+(Rock,+Paper,+Shotgun:+Steam+RSS)
Tot morgen (15/6) nog een hele dag én nacht speelbaar voor nop. (4.5GB)
Wat een enge game! Ik ga hem van de week uitproberen. Dit word dan mijn eerste horror game ooit:confused:
Je zou er een trauma van oplopen als ze er een VR versie van uitbrengen:eek:

eismc2

Senior Member
User systemen
Wat een enge game! Ik ga hem van de week uitproberen. Dit word dan mijn eerste horror game ooit:confused:
Je zou er een trauma van oplopen als ze er een VR versie van uitbrengen:eek:
Haha, ja inderdaad.. best niet alleen spelen dan.. kan je nachtmerries van krijgen!
Gisteravond nog even m'n vriendin mee laten kijken..die schrok zich rot van die keuken-scene met het mes in de deurpost.
Ze vertelde me net dat ze daarna van al 'die deuren' gedroomd had :mad:

Ik hou wel van die 'warped' games zoals Agony en SS2 enzo..

Redout : Enhanced Edition is nog 5 uur in de aanbieding op Steam , voor 10 euro . Het is een race-game met space-ships zoals Wipeout voor de Playstation . Echt een aanrader voor wie met 500 km/uur door de bocht wil !

Haha, ja inderdaad.. best niet alleen spelen dan.. kan je nachtmerries van krijgen!
Gisteravond nog even m'n vriendin mee laten kijken..die schrok zich rot van die keuken-scene met het mes in de deurpost.
Ze vertelde me net dat ze daarna van al 'die deuren' gedroomd had :mad:

Ik hou wel van die 'warped' games zoals Agony en SS2 enzo..
Bedankt voor de waarschuwing. Nu kan ik me mentaal voorbereiden als ik in de keuken kom:confused:
En veel beterschap. Hopelijk kan ze binnenkort weer goed slapen:confused:

Bovenaan