Tijd voor een nieuwe wedstrijd?

diezel

Senior Member
ik hoop dat HWI zo vriendelijk /professioneel is om met een andwoord te komen! op de vraag hoe het nu zit met de Compo .

quote koen Crijns

2 december 2009, 12:25

We zijn inderdaad bezig met wat plannen. Nog even geduld aub

NU BIJNA 3 MAANDEN LATER

Laatst bewerkt:

diezel

Senior Member
heb ik al geprobeerd maar pm''en naar Koen gaat niet .

hij zal dit ook best wel lezen . iedereen wacht nu al 3 maanden op de compo !

laat iets weten HWI

Koen Crijns
Hardware.Info Editor

Lijsten Laatste activiteit: Vandaag 12:01

Contactinformatie
Website
http://www.hardware.info/
Deze pagina
http://www.hardware.info/forum/member.php?u=3

geen pm /e-mail ?
ik vind het raar dat een Hardware.Info Editor niets meer van zich laat horen > foei HWI 8)

update net mail adres van koen gevonden en hem een mail verzonden met hoe en wat !

Laatst bewerkt:
Heren, excuses voor de uitblijvende reactie.

Ik ben hier in december druk doende mee geweest, maar het op de juiste manier activeren van diverse bedrijven wilde nog niet helemaal lukken. De afgelopen twee maanden is 't een beetje van m'n radar verdwenen. (Lees: Koen wordt vader en moet ineens al al zeilen bij zetten om het 'normale' werk af te krijgen.)

Anyway, ik ga weer even wat visjes uitzetten. Ik zal proberen e.e.a. zo snel mogelijk weer op de rit te krijgen.

Ultimation

Senior Member
Heren, excuses voor de uitblijvende reactie.

Ik ben hier in december druk doende mee geweest, maar het op de juiste manier activeren van diverse bedrijven wilde nog niet helemaal lukken. De afgelopen twee maanden is 't een beetje van m'n radar verdwenen. (Lees: Koen wordt vader en moet ineens al al zeilen bij zetten om het 'normale' werk af te krijgen.)

Anyway, ik ga weer even wat visjes uitzetten. Ik zal proberen e.e.a. zo snel mogelijk weer op de rit te krijgen.
Gefeliciteerd met de komst van de kleine!
We will be waiting arround here :)

diezel

Senior Member
Gefeliciteerd met de komst van de kleine Koen .
begrijpelijk dat je de afgelopen twee maanden druk ben geweest

Stallone

Senior Member
Aaaah super, heb ik zin in.

BTW. Gefelicteerd dat je vader wordt.
Koen in mini-ITX formaat.

Laatst bewerkt:

thijsz0r

Senior Member
ben erg benieuwd, 'begin volgende week' , kan je niet gewoon maandag zeggen, of ligt dat nog niet vast? kan ik er een beetje rekening mee houden :p

Bovenaan