Testsuggesties voor Hardware.Info

Lijkt me helemaal lekker (alhoewel 16 graden..?),helaas moet ik het doen met een ventilator.
Gisteren aangeschaft,wel leuk 40cm ding met timer,5 standen,en afstandsbediening.
Goed stil en zuinig,stand 1 22 W,hoogste stand 35.
Misschien kan jij HWI het goede voorbeeld geven met een user review ;)
En de kelder is wel heel fris inderdaad, de woonkamer blijft echter met een graad of 22 ook lekker koel.
Voordeel van een oud huis met dikke stenen muren
Mijn homeoffice is een verdieping hoger en de muren zijn hier alla duits fachwerk, een houten frame gevuld met ik weet niet precies wat, en daar is een fan nu ook wel op zijn plaats.

Forum m8

Senior Member
User systemen
Buitenkant baksteen en dan een hele laag zachter spul.
Zal wel kalkzandsteen zijn, zitten hier meerdere kalksteen groeves in de omgeving.
Op enkele km van hier graven ze een hele bergtop af :(
Ja, zal wel lage dichtheid kzs zijn dan.

Tja, dat graven... dat is ook wat de CLT lobby gebruikt om hun belang te promoten.

Zouden jullie deze tv's in de toekomst kunnen testen? Het merk Hisense is in ons land nog niet zo bekend maar de eerste berichten over deze tv's zijn positief. En kwa prijs ook scherp.

Vooral de 55/65 inch versie van de U8QF spreken me aan.

Bedankt alvast mocht het mogelijk zijn!

Bijlagen

Flipking94

Senior Member
User systemen
Er wordt tegenwoordig een pc-advies voor verschillende doeleinden gemaakt, maar het leek me ook leuk om het misschien in mini-itx formaat uit te brengen. Er is wel minder doelpubliek voor wellicht, maar ik ben wel vragende partij! ;)

Bovenaan